واردات برنج همچنان ممنوع است\

واردات برنج همچنان ممنوع است

  • کد خبر: 218408
  • چاپ
  • انتشار: 17 مرداد 1398 - 14:39

 در روزهای گذشته خبر و نامه آزاد شدن واردات برنج منتشر شد که به گفته مسئولان تنها مربوط به محموله‌های شرکت بازرگانی دولتی ایران بوده و واردات برای سایر مجموعه‌ها کماکان ممنوع است.

به گزارش استناد نیوز، روز گذشته نامه‌ای از سعید عباسپور مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صنعت، معدن و تجارت خطاب به گمرکات اجرایی منتشر شد که بر مبنای آن اعلام شده بود که ممنوعیت فصلی واردات برنج لغو شده است که بر این اساس عباسپور به صراحت اعلام کرد که این بخشنامه تنها برای محموله‌های شرکت بازرگانی دولتی ایران به منظور تأمین ذخایر استراتژیک و تنظیم بازار کالاهای اساسی قابل اجرا است و واردات برنج برای سایر مجموعه ها تا اطلاع ثانوی ممنوع می باشد.

همچنین در پی تماس تلفنی احمد حسین زادگان، استاندار مازندران با رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص تداوم ممنوعیت واردات برنج و اخبار منتشره در خصوص واردات برنج از سوی شرکت بازرگانی دولتی اعلام شد: واردات برنج همچنان تا پایان فصل برداشت ممنوع است و جای هیچ نگرانی نیست.

رحمانی افزود: دستور داده ام تا پایان فصل برداشت و اطلاع مجدد هیچ گونه تخصیصی در این راستا صورت نگیرد و واردات برنج به منظور حمایت از تولید ملی و کشاورزان همچنان ممنوع است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار