تاج با استعفای کارلوس کی‌روش مخالفت کرد\
  • بعد از یک جلسه 5 ساعته

تاج با استعفای کارلوس کی‌روش مخالفت کرد

  • کد خبر: 21845
  • چاپ
  • انتشار: 18 دی 1395 - 20:19

جلسه طولانی مدت و 5 ساعته رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی که در دقایقی هم به تنش منجر شد در نهایت با عدم پذیرش استعفای کارلوس کی‌روش از سوی تاج، به پایان رسید.

روز گذشته در امارات کارلوس کی‌روش در جلسه طولانی خود با مهدی تاج وی را در جریان تصمیم خود قرار داد. آنچه که باعث اتخاذ این تصمیم از سوی کی روش شد، دلخوری او از انتقادها و حملات ناپسندانه کاربران در فضای مجازی است، چرا که او همواره به عنوان یک سرمربی محبوب مورد توجه هواداران بود و  موجی از تحسین ها را همراه خود داشت اما مساله درگیری لفظی اش با برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس، فضایی دو قطبی ایجاد و انتقاداتی جدی را متوجه وی کرد.

کی روش در دبی به مهدی تاج رئیس فدراسیون اعلام کرد که با توجه به جو پیش آمده و برای اینکه فدراسیون را زیرفشار بیشتری نگذارد از سمت خود استعفا می دهد اما تاج با رد این استعفا از کی روش خواسته با قدرت کار خود را ادامه دهد. البته تاج نیز انتقادهایی جدی به برخی اتفاقات این هفته داشته و خطاب به کی روش اعلام کرده که از او انتظار تدبیر بیشتری در این ماجرا داشته است.
**امیدواریم در فوتبال کشورمان دیگر شاهد اینگونه تنش ها نباشیم و تمامی اتفاقات و تصمیمات به نفع فوتبال مملکتمان رقم بخورد**



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار