موافقت مشروط نمایندگان مجلس مازندران با انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی\
  • شایعه یا واقعیت؟

موافقت مشروط نمایندگان مجلس مازندران با انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی

  • کد خبر: 218496
  • چاپ
  • انتشار: 23 مرداد 1398 - 11:00

موضوع انتقال آب دریای خزر چند روزی است مجددا داغ شده و اخبار تاسف باری از آن به گوش می رسد

به گزارش استناد نیوز، 21 مرداد به عنوان روز ملی دریای خزر شناخته می شود که مراسمی در گرامی داشت این روز در کشور برگزار شد، اما خبرهای رسیده از برخی منابع موجب نگرانی دوست داران محیط زیست در ایران شده است.

 اواخر سال 97 بود که بحث انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی و استان سمنان مجددا داغ شد و حتی نماینده سمنان در اسفندماه 97 از تصویب نهایی انتقال آب دریا به سمنان خبر داد که با واکنش هایی از سوی نمایندگان استان مازندران همراه بود، اما پس از آن به یکباره این موضوع به طرز مشکوکی از صدر اخبار و مباحث خارج شد!

اما اکنون از گوشه و کنار خبر می رسد دلیل این سکوت توافق پشت پرده نمایندگان استان های شمالی با دولت بوده است! اخبار درگوشی و شایعاتی مطرح شده مبنی بر اینکه نمایندگان این استانها با دولت شرط کرده اند در صورتی که تا پیش از انتخابات مجلس یازدهم در اسفندماه 98 این موضوع را مسکوت نگه دارند پس از انتخابات با آن موافقت خواهند کرد! موضوعی که در صورت صحت تاسف بار خواهد بود.

هرچند در نزدیکی انتخابات این شایعه پراکنی ها دور از انتظار نیست اما در صورتی که این شایعات صحت ندارد لازم است نمایندگان مجلس در جهت رفع نگرانی مردم به آن واکنش نشان داده و پاسخگو باشند.

استناد نیوز در جهت تنویر افکار عمومی و شفاف سازی آمادگی انتشار توضیحات نمایندگان محترم در این خصوص را دارد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار