برنامه های بنیاد مازندران در سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی تشریح شد\

برنامه های بنیاد مازندران در سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی تشریح شد

  • کد خبر: 218502
  • چاپ
  • انتشار: 23 مرداد 1398 - 13:47

استنادنیوز؛ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران برنامه های بنیاد 26 مرداد در سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را تشریح شد.


به گزارش ایثار واحد مازندران، هدایت مظلومی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران چهارشنبه 23 مرداد ماه به مناسبت 26 مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر آزاده با بیان اینکه آزادگان طلایه داران مقاومت و وارثان خون شهیدان و نماد استقامت، سفیران عزت، آزادگی و ایستادگی هستند و همچنان با صلابت و استوار، در عرصه توسعه و سازندگی کشور نقش آفرینی می کنند.
وی با بیان اینکه آزادگان حریت و امنیت را برای ما به ارمغان آوردند اظهار داشت: آزادگان، سرمایه ها و گنجینه هایی هستند که همیشه باید مورد تجلیل و تکریم قرار گرفته و از آنان قدرشناسی به عمل آید.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با اشاره به برنامه های بنیاد در سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی گفت: به مناسبت بازگشت قهرمانانه و غرور آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، برنامه های بزرگداشت 26 مرداد در 22 شهرستان این استان صورت می گیرد.
مظلومی با اشاره به تجدید میثاق آزادگان با آرمان های شهدا گفت: آزادگان عزیز، با حضور در گلزار شهدا و عطر افشانی، غبارروبی و نثار فاتحه به ارواح پاک آلاله های خونین بال، یاد و خاطره همرزمان شهید خویش را گرامی خواهند داشت.
وی با اشاره به تقارن سالروز بازگشت آزادگان سرافراز با دهه امامت و ولایت عنوان کرد: همزمان با 26 مرداد، آزادگان سادات شهرستان های مازندران دیدار و مورد دلجویی قرار می گیرند.
مدیر کل بنیاد مازندران با بیان اینکه تکریم و دیدار از خانواده های آزادگان متوفی از دیگر برنامه های بنیاد در این ایام است اظهار داشت: بر اساس هماهنگی صورت گرفته با ائمه جمعه استان، آزادگان عزیز قبل از خطبه های نماز جمعه، به خاطره گویی می پردازند.
مظلومی پیاده روی خانوادگی آزادگان را از دیگر برنامه ها عنوان کرد و گفت: به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، گردهمایی آزادگان در 22 شهرستان مازندران با انجام برنامه های فرهنگی،هنری، تجلیل و سخنرانی برگزار می شود.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران برگزاری یادواره شهدای آزاده آمل، ارسال پیامک، برگزاری مسابقات والیبال کارکنان بنیاد، مصاحبه با آزادگان، دیدار با ائمه جمعه، تجلیل از آزادگان در نماز جمعه را از دیگر برنامه های این بنیاد در سالروز بازگشت آزادگان به ایران اسلامی عنوان کرد.
استان مازندران دارای 2356 آزاده می باشد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار