تحقق اهداف انقلاب نیازمند فداکاری های بسیجیان است\
  • فرمانده سپاه کربلا:

تحقق اهداف انقلاب نیازمند فداکاری های بسیجیان است

  • کد خبر: 218505
  • چاپ
  • انتشار: 23 مرداد 1398 - 15:42

 استناد نیوز- فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه تشکیل حکومت بزرگ جهانی امری شدنی است گفت: تحقق اهداف انقلاب اسلامی نیازمند فداکاری های بسیجیان است.

 

 به گزارش استناد نیوز به نقل از مهر، سردار محمدحسین بابایی پیش ازظهر چهارشنبه در مجمع عالی بسیجیان استان مازندران با عنوان اینکه مازندران مدال افتخار علوی بودن را دارد گفت: مردم مازندران آغوش خود را بر روی فرزندان اهل بیت (ع) باز کردند و از ابتدای ورود اسلام، تفکر ولایی داشته اند.

وی با تاکید براینکه نباید هدف عالی انقلاب اسلامی را فراموش کنیم تصریح کرد: طبق فرمایش حضرت امام راحل تشکیل بسیج از برکات الهی بوده که به ملت شریف ایران ارزانی شده است و بسیجیان جهان اسلام در فکر ایجاد حکومت بزرگ جهانی باشند.

وی با عنوان اینکه تشکیل حکومت بزرگ جهانی امری شدنی است افزود: بسیج تنها متعلق به ایران اسلامی نیست و باید هسته های مقاومت را در تمامی مناطق جهان به وجود آورد و تحقق اهداف انقلاب اسلامی در جهان نیازمند فداکاری های بسیجیان است.

سردار بابایی به فرایند پنچگانه تحقق اهداف انقلاب اسلامی توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: ایجاد تمدن بزرگ اسلامی از جمله فرایندهای تحقق اهداف انقلاب است و امروز در مرحله دولت اسلامی قرار داریم و به فرمایش مقام معظم رهبری به تدریج و با تلاش باید به اهداف برسیم.

فرمانده سپاه کربلا افزود: بخش های دولت اسلامی باید با همت و تلاش بسجیان محقق شود و مسئولیت دولت اسلامی، تشکیل جامعه اسلامی خواهد بود.

وی با اظهار اینکه انقلاب اسلامی راه حل های مناسب برای مسائل مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و غیره ارائه داده است گفت: باید برای تحقق اهداف انقلاب تلاش کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار