توزیع ۵۰۰ هزار بسته حمایتی لوازم التحریر درمناطق محروم\
  • رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) خبر داد؛

توزیع ۵۰۰ هزار بسته حمایتی لوازم التحریر درمناطق محروم

  • کد خبر: 218511
  • چاپ
  • انتشار: 23 مرداد 1398 - 18:58

استناد نیوز، رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، از آغاز پویش مشق احسان خبر داد و گفت: امسال ۵۰۰ هزار بسته حمایتی لوازم التحریر، میان دانش آموزان نیازمند توزیع می شود.

 

 به گزارش استناد نیوز ، محمد مخبر در حاشیه مراسم افتتاح پویش ملی مشق احسان که صبح چهارشنبه برگزار شد، افزود: یکی از اقداماتی که سال گذشته انجام شد پویش مشق احسان بود که به منظور جمع آوری لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند انجام شد و امسال نیز این پویش اجرایی می‌شود.

وی تاکید کرد: سال گذشته هدف گذاری ما جمع آوری ۳۰۰ هزار بسته حمایتی بود که ۱۵۰ هزار بسته مربوط به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام بود و ۱۵۰ هزار بسته را نیز مردم تامین کردند.

وی گفت: امسال هدف ما تأمین ۴۰۰ هزار بسته لوازم التحریر برای دانش‌آموزان نیازمند استان های محروم است و ۲۵۰هزار بسته را ما و ۲۵۰ هزار بسته را نیز به کمک مردم تامین می کنیم.

مخبر اظهار داشت: سعی می کنیم تا قبل از آغاز مهر ماه و حداکثر ۲۵ شهریور این بسته ها را میان دانش‌آموزان توزیع کنیم.

وی افزود: در سال جاری اتفاق خوبی افتاد وآن این بود که تولیدات لوازم التحریر ایرانی با ذائقه مردم هماهنگ است و استقبال خوبی نیز صورت گرفته است.

به گفته مخبر، جمع‌آوری کمک‌های مردمی ادامه دارد به طوری که ۳۰ هزار بسته حمایتی میان دانش‌آموزان مناطق سیل زده توزیع شد و تعدادی از بسته ها نیز برای ارسال مهر ماه آماده است.

وی افزود: متأسفانه تعداد دانش آموزان نیازمند بیش از بسته‌های حمایتی ما است اما ما براساس وسع مان کمک ها را جمع‌آوری و ارسال می کنیم.

به گفته رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، ارزش بسته های حمایتی لوازم التحریر ۲۰۰ هزار تومان و ۱۴ قلم کالا است .



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار