تفحص از شهرداری‌‌ها در دستور کار مجلس قرار می گیرد!\

تفحص از شهرداری‌‌ها در دستور کار مجلس قرار می گیرد!

  • کد خبر: 218529
  • چاپ
  • انتشار: 24 مرداد 1398 - 12:21

استناد نیوز، عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: اعضای کمیسیون شوراها تفحص از شهرداری‌ها به دلیل دریافت حقوق نجومی برخی از شهرداران را کلید بزنند.

 

به گزارش استناد نیوز، ابوالفضل ابوترابی عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متأسفانه پرداخت حقوق‌های نجومی همچنان وجود دارد، گفت: تداوم دریافت حقوق‌های نجومی از سوی برخی از مدیران دستگاه‌های مختلف باعث رنجش خاطر و بی‌اعتمادی مردم به مسئولان می‌شود.

وی، با بیان اینکه طبق اخبار واصله به ما برخی مدیران سازمان بازنشستگی حقوق‌های 50میلیونی دریافت می‌کنند، افزود: همچنین اخیرا استاندار اصفهان نیز اذعان داشت که برخی از شهردار‌ها، حقوق‌های 30 میلیونی دریافت می‌کنند.

عضو کمیسیون قضایی مجلس تصریح کرد: لازم است تا کمیسیون شوراها به عنوان کمیسیون تخصصی تحقیق و تفحص درباره دریافت حقوق‌های نجومی از سوی برخی از شهرداران را کلید زده و این موضوع را پیگیری و بررسی کند.

ابوترابی تصریح کرد: ضروری است تا دستگاه قضا نیز به این موضوع ورود کرده و در این رابطه تشکیل پرونده داده و برخورد قاطعی برای جلوگیری از این روند داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدعلی پورمختار نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس پیش از این گفته بود که برخی از نمایندگان طرح سؤالی از فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره دریافت حقوق‌های نجومی از سوی برخی مدیران دولتی را کلید زده‌اند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار