خبرنگاران، زبان گویای مردم و طلایه داران عرصه آگاهی بخشی هستند\

خبرنگاران، زبان گویای مردم و طلایه داران عرصه آگاهی بخشی هستند

  • کد خبر: 218552
  • چاپ
  • انتشار: 26 مرداد 1398 - 07:38

استنادنیوز؛ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در تجلیل از خبرنگاران ایثارگر گفت: خبرنگاران، زبان گویای مردم و طلایه داران عرصه آگاهی بخشی هستند.


به گزارش ایثار واحد مازندران، مراسم تجلیل از خبرنگاران ایثارگر پنج شنبه 24 مرداد ماه با حضور کارکنان و معاونین بنیاد استان بعد از زیارت عاشورا در نمازخانه بنیاد مازندران برگزار گردید.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در نشست صمیمی با خبرنگاران ایثارگر گفت: رسالت خبرنگاران در جهت تبیین جایگاه ایثار و شهادت در جامعه و انتقال فرهنگ شهدا برای نسل سوم و چهارم انقلاب مهم است.
مظلومی افزود: خبرنگاران ایثارگر بازوی توانمند بنیاد در جهت حل مشکلات جامعه ایثارگری به شمار می روند.
مدیر کل بنیاد شهید و ایثارگران مازندران تصریح کرد: خبرنگاران، زبان گویای مردم و طلایه داران بیدار در عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی هستند.
مظلومی به نقش بی بدیل خبرنگاران در تنویر افکار عمومی اشاره کرد و گفت: خبرنگاران، در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نهادینه کردن این فرهنگ غنی و متعالی در جامعه کوشا باشند.
وی اظهار داشت: باید زحمات و تلاش های خبرنگاران را ارج نهاده و به شایستگی از این وادیان خبر قدردانی و تشکر کنیم.
مدیر کل بنیاد مازندران در این نشست بر تعامل بیشتر روابط عمومی با رسانه ها، تشکیل بانک اطلاعاتی خبرنگاران و معرفی شهدا در رسانه تأکید کرد.
در آئین تکریم و تجلیل، مدیران و خبرنگاران جام جم، سایت تصویری خزرنما، استناد نیوز با اهدای لوح سپاس، مورد تقدیر قرار گرفتند.
خبرنگاران ایثارگراز حرکت ارزنده مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران که در روز خبرنگار از خبرنگاران ایثارگر تجلیل به عمل آوردند تشکر و قدردانی کردند.
گفتنی است در این نشست از چند رسانه فعال در حوزه ایثار و شهادت نیز تجلیل به عمل آمد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار