تجدید میثاق آزادگان مازندران با شهدا\

تجدید میثاق آزادگان مازندران با شهدا

  • کد خبر: 218553
  • چاپ
  • انتشار: 26 مرداد 1398 - 07:42

استنادنیوز؛ همزمان با سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، مزار شهدای مازندران با حضور آزادگان عطر افشانی و غبارروبی شد.


به گزارش ایثار واحد مازندران، به مناسبت بازگشت غرور آفرین آزادگان سرو قامت به میهن اسلامی، پنج شنبه ۲۴ مرداد ماه مزار مطهر شهدای ساری توسط آزادگان عزیز، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، معاونین فرهنگی پژوهشی، تعاون و امور اجتماعی و بهداشت و درمان، رئیس بنیاد ساری عطر افشانی و گلباران شد.
آزادگان مقاوم، این پیام آوران عزت و آزادی با حضور بر مزار مطهر شهدا با شستشوی قبور پاک شهدا و نثار فاتحه، یاد و خاطره همرزمان شهید خود را گرامی داشتند و با آرمان های بلند آنان تجدید پیمان کردند.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای آزاده و متوفی که در گلزار شهدای ملامجدالدین ساری برگزار گردید گفت: تجدید میثاق با شهدا، عمل به سیره و آرمان شهیدان و ادامه اهداف آنان است .
مظلومی با اشاره به استقامت آزادگان عزیز در دوران اسارت اظهار داشت: آزادگان با پایمردی خویش اوج ایثار و حوانمردی را به منصه ظهور گذاشتند.
مدیر کل بنیاد مازندران یاد و خاطره شهدا و شهدای عزیز و متوفی را گرامی داشت و گفت: آزادگان، افتخار ملت و پیام آوران وحدت، صمیمیت و استقلال و آزادی هستند‌.
در این مراسم مزیدها نماینده موسسه پیام آزادگان گزارشی از فعالیت های این موسسه و نیز برنامه های سالروز آزادگان را بیان کرد.
در پایان این مراسم آزادگان با حضور بر مزار شهدای آزاده و متوفی، یادشان را گرامی داشتند.
گفتنی است مزار منور شهدای ۲۲ شهرستان مازندران با حضور آزادگان و مسئولین ادارات عطر افشانی و گلباران شد‌.
گفتنی است مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران پس از مراسم عطر افشانی، در نشست صمیمی با آزادگان که در مرکز مشاوره شاهد و ایثارگر در ساری برگزار گردید به پرسش های آزادگان سرافراز در رابطه با اشتغال فرزندان آنان و خدمات درمانی پاسخ داد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار