پیام مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران به مناسبت 26 مرداد ماه ، روز بازگشت آزادگان سرافراز\

پیام مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران به مناسبت 26 مرداد ماه ، روز بازگشت آزادگان سرافراز

  • کد خبر: 218556
  • چاپ
  • انتشار: 26 مرداد 1398 - 09:12

استنادنیوز؛ مهندس رضا غفاری مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران در پیامی به مناسبت 26 مرداد ماه ، روز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی  را تبریک گفت.

 

بسمه تعالی

" من المومنین رجال صدقات ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینظر و بدلوا تبدیلا"

" از مومنان مردانی هستند که به پیمانی که به خدا بسته بودند وفا کردند بعضی بر سر پیمان خویش جان باختند و بعضی چشم در راهند و هیچ پیمان خود را دگرگون نکرده اند .
(سوره احزاب آیه 23)

آزادگان با ارزشمند ترین سرمایه برای ادامه آرمان ، و اهداف امام راحل و شهیدان والا مقام هستند که در طول دوران دفاع مقدس با افتخار و سرافرازی از میهن اسلامی ایران دفاع کردند .

26 مرداد ماه سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، به عنوان روز سراسر افتخاری است که در صفحات زرین انقلاب حک شد و یادآور ایامی پرشور و شادی و معطر به حضور دوباره عزیزانی است که عطر شهیدان را با خود داشتند ، آزادگانی که اسارت دشمن را به سخره گرفته و با مقاوت و پایداری تکلیف خود را به اسلام و ایران عزیز به شایستگی ادا نمودند ، آزادگانی که به دنیا نشان دادند لحظه ای دست از دفاع از میهن اسلامی و خاک مقدس کشور شریف و ناموس ایران و ایرانی برنداشته که امروز نیز این روحیه و ایستادگی در میان دلاور مردان ما وجود دارد .

اینجانب ضمن تبریک و گرامیداشت این روز بزرگ و فراموش نشدنی برای همه آزادگان سرافراز کشورمان بویژه همکاران عزیز و زحمت کش ، امیدوارم در سایه عنایات حضرت حق همواره موفق و موید و سربلند و سرافراز باشید .



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار