بیرانوند با 7 میلیارد تومان در پرسپولیس ماندنی است!\

بیرانوند با 7 میلیارد تومان در پرسپولیس ماندنی است!

  • کد خبر: 218561
  • چاپ
  • انتشار: 26 مرداد 1398 - 14:37

استناد نیوز، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: نمی توانستیم زندگی شخصی برانکو را جستجو کنیم که متوجه شویم او ۲ ماه قبل از رفتنش وسایل منزل خود را از ایران خارج کرده بود.

به گزارش استناد نیوز به نقل از مهر، ایرج عرب با حضور در برنامه سلام صبح بخیر درباره دلایل انتقاد از عملکرد هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: متاسفانه کارهای خیلی خوبی که در باشگاه انجام شده است، دیده نمی شود. نقاط قوت زیادی در عملکرد هیئت مدیره وجود دارد که به آن نمی پردازید و بحث های چالشی را مطرح می کنید.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: بهتر است واقع بین باشید. مدام من را محکوم می کنند که چرا می گویی پرسپولیس یک باشگاه دولتی است. واقعیت همین است تا زمانی که موضوع دولتی بودن این باشگاه رفع نشود، مشکلات حل نخواهد شد.

وی درباره تاثیر نوسانات ارزی روی بدهی های باشگاه پرسپولیس گفت: شما می دانستید نرخ ارز قرار است ۳ برابر شود؟ آیا می دانستید برانکو یک دفعه می گذارد برود؟ قراردادی که با یک مربی به ارزش ریالی ۶ میلیارد تومان بسته شده بود ناگهان ۱۸ میلیارد تومان می شود.

عرب با دفاع از تلاش های این باشگاه برای حل مشکلات مالی گفت: برانکو یک روز قبل از رفتنش از ایران به من گفت می ماند. بعد از آن هم وکیل ایشان نامه زد که طلب برانکو را بدهید. دو ماه قبل از رفتن برانکو ۵۰۰ هزار یورو به او دادیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره رفتن برانکو ادامه داد: او نامه زد که تا ۱۸ ژوئن باقی مطالباتش را پرداخت کنیم. ما هم ۴ روز قبل از این موعد پول را آماده کردیم و گفتیم مثل گذشته پولش را نقد داریم و باید بیاید تحویل بگیرد. همان ۵۰۰ هزار یورویی هم که به برانکو دادیم به خاطر مشکلات بانکی به صورت نقد در هتل پارسیان آزادی به او در پاکت دادیم.

عرب در ادامه شفاف سازی خود راجع به رفتن سرمربی کروات از پرسپولیس تصریح کرد: وقتی کلید منزل ایشان را تحویل گرفتیم متوجه خروج وسایل منزلش شدیم که ۲ ماه قبل تر از آن از طریق گمرک خارج کرده بود. او قصد ماندن نداشت و رفت. وقتی وسایل منزلش را خالی می کند هیچ تصمیم دیگری غیر از رفتن نداشته است.

وی در پاسخ به این سوال که چرا در جریان رفتن برانکو قرار نگرفتید، افزود: باشگاه هیچ وقت در زندگی شخصی افراد تجسس نمی کند. شما اگر صاحب خانه باشید هر روز به خانه مستاجر سر نمی زنید که ببینید چه کار می کند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره عملکرد مدیران پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات اظهارداشت: بیرانوند، علیپور، انصاری و ترابی را نگهداشتیم. بازیکنانی بودند که با توجه به بندهای قراردادشان می توانستند در ازای پرداخت پول بروند. نگهداشتن بازیکنان تیمی که قهرمان شده است آسان نبود. جلسات متعددی برگزار کردیم تا توانستیم بازیکنان را حفظ کنیم.

عرب افزود: وحید امیری، محمد کسین کنعانی زادگان و مهاجم برزیلی را گرفتیم. اگر اینها تلاش نیست، پس چه اسمی باید برای آن گذاشت؟

وی درباره تخریب هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس توسط برخی کانال های تلگرامی افزود: بعضی از آقایان به هوادار می گویند به اسپانسر کمک نکنید. دولت هم که کمک نمی کند. هزار تومن هم به حساب هواداری واریز نشده بود. بعد توقع دارید بازیکن یک میلیون دلاری بگیرید.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چرا استقلال خرج می کند و پرسپولیس نمی کند، تصریح کرد: درباره باشگاه های دیگر صحبتی ندارم. درباره پرسپولیس باید بگویم درآمدها کفاف هزینه را نمی دهد. قیمت بازیکن بالا رفته است. اگر نمی گرفتیم فشار هوادار بود و اگر تلاش نمی کردیم تا قرارداد حرفه ای ببندیم، نمی توانستیم از عهده آن برآئیم.

عرب در خصوص تغییر قرارداد بیرانوند به ۷ میلیارد تومان تاکید کرد: او می توانست برود اما با غیرت خودش ماند و رقم قراردادش تغییر نکرد.

وی درباره اینکه گفته می شود حساب کاربری باشگاه پرسپولیس در اینستاگرام در اختیار یکی از پیشکسوتان بوده است، تاکید کرد: پس از چند ماه توانستیم این حساب را در اختیار بگیریم. موضوع را در دادگاه دنبال می کنیم تا متوجه دستهای پشت پرده شویم. به هر حال یک سری پول ها از طریق همین حساب دریافت شده است که باید تکلیف آن روشن شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بار دیگر با بیان اینکه برانکو نمی خواست در پرسپولیس بماند، افزود: پرسپولیس در حال حاضر نیاز به آرامش دارد. دور از انصاف است که با آقای کالدرون پرداخته نشود و به مسائل گذشته توجه کنیم. برانکو در ابتدا فرصت داشت و سپس توانست نتیجه بگیرد. او در پرسپولیس توانست برانکو شود.

عرب با اشاره به عمر کوتاه مدیریتی در باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: عمر مدیریت به ۸ ماه رسیده است. اگر تغییرات قرار بود اثرگذار باشد، تاکنون تاثیرش را می گذاشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: استعفای باز خود را به آقای وزیر داده ام. اما اینکه گفته می شود در ۳-۴ روز اخیر استعفا داده ام صحیح نیست.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار