حدود یک میلیون اثر در دبیرخانه جشنواره نوجوان سالم ارسال شد\
  • مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت از آسیب‌های اجتماعی وزارت‌ آموزش و پرورش:

حدود یک میلیون اثر در دبیرخانه جشنواره نوجوان سالم ارسال شد

  • کد خبر: 218580
  • چاپ
  • انتشار: 26 مرداد 1398 - 18:23

 استناد نیوز،  شکوهی به دریافت حدود یک میلیون اثر در دبیرخانه جشنواره نوجوان سالم اشاره کرد و گفت: با اراده شما همکاران من و پشتیبانی خانواده‌ها بتوانیم جشنواره بعدی را با غنای بیشتری برگزار کنیم.

 

مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت از آسیب‌های اجتماعی وزارت‌ آموزش و پرورش در هشتمین دوره جشنواره نوجوان سالم استفاده از ظرفیت هنر و بهره‌گیری از زبان هنر در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و همچنین در مشاوره و توانمندسازی دانش‌آموزان را کاری مهم ارزیابی کرد و گفت: اینکه تمام فرآیندها در آموزش و پرورش باید منجر به تولید و تبدیل یک فراگیر به یک نوجوان سالم شود، به‌عنوان یک وظیفه باید در تمامی ارکان آموزش و پرورش نهادینه گردد.

به گزارش استناد نیوز ؛ «مسعود شکوهی» در ادامه افزود: البته این مسیر یعنی تبدیل همه دانش‌آموزان به نوجوان سالم، عزم جدی همه را طلب می‌کند از دستگاه‌ها، خانواده‌ها و همکاران ما در دستیابی به این هدف موثر هستند.

مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت از آسیب‌های اجتماعی وزارت‌ آموزش و پرورش در ادامه افزود: اگر ما توانستیم در این مسیر یعنی تربیت نوجوان سالم، موفق بودیم می‌توانیم ادعا کنیم آموزش و پرورش ما بالنده و اعتلادهنده است.

شکوهی همچنین به این برهه تاریخی اشاره کرد و گفت: من از همه همکارانی که بی‌ادعا در رسیدن به این هدف یعنی تربیت نوجوان سالم تلاش دارند، قدردانی می‌کنم به‌ویژه از همکارانم در آموزش و پرورش مازندران که وظیفه سنگین میزبانی این مراسم را برعهده داشتند.

وی همچنین گفت: با توجه به اهمیت موضوع تربیت نوجوان سالم، با استفاده از تمام ظرفیت و تجربیاتی که در 8 دوره جشنواره نوجوان سالم اندوخته‌ایم، دور نهم جشنواره نوجوان سالم را سال آینده در حوزه هنری برگزار خواهیم کرد و امیدوارم با همت و اراده شما جشنواره سال آینده را با قدرت بیشتری انجام دهیم.

شکوهی به دریافت حدود یک میلیون اثر در دبیرخانه جشنواره نوجوان سالم اشاره کرد و گفت: با اراده شما همکاران من و پشتیبانی خانواده‌ها بتوانیم جشنواره بعدی را با غنای بیشتری برگزار کنیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار