دریافت 1300 اثر در دبیرخانه نوجوان سالم\
  • مدیر کل آموزش و پرورش مازندران درجشنواره نوجوان سالم در مشهد مقدس:

دریافت 1300 اثر در دبیرخانه نوجوان سالم

  • کد خبر: 218582
  • چاپ
  • انتشار: 26 مرداد 1398 - 18:29

  استناد نیوز، مدیر کل آموزش و پرورش مازندران در جشنواره ملی نوجوان سالم که به میزبانی آموزش و پرورش مازندران  با اشاره به دریافت 1300 اثر در دبیرخانه نوجوان سالم گفت: 400 اثر به‌عنوان آثار متفاوت و برجسته، تشخیص داده شد و در این مراسم نیز از همکاران فرهنگی و آثار برگزیده دانش‌آموزای تجلیل خواهد شد.

به گزارش استناد نیوز؛ «عسکری نیکزاد» در این جشنواره، ضمن آرزوی سلامت برای دانش‌آموزان کشور و قدردانی از تمام کسانی‌ که در این همایش شرکت کردند ازجمله کاظمی معاون فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: دوران نوجوانی در مقایسه با سایر ادوار زندگی یک انسان، به علت تغییرات سریع و اثر‌گذاری این تغییرات بر آینده دانش‌آموزان و فرزندان‌مان، حساس‌ترین دوران زندگی هر انسان و دوران خاص زندگی هر دانش‌آموزی است.

او همچنین از زحمات محمد شعبانی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران و همکاران اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی نیز قدردانی کرد که چنین برنامه‌ای را از ماه‌ها قبل طراحی و به‌خوبی اجرا کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در ادامه تأکید کرد: برگزاری همایش‌ها و برنامه‌هایی چون نوجوان سالم و توجه ویژه به دانش‌آموزان نوجوان از سوی آموزش و پرورش به همین خاص بودن دوران نوجوانی برمی‌گردد و تلاشی هدفمند داریم تا در مسیر افزایش آگاهی این عزیزان گام بر می‌داریم با این امید که خودشان را از رفتارهای پر خطر دور و مصون نگاه دارند.

او همچنین گفت: نیاز به چنین نشست‌ها و چنین برنامه‌هایی از آنجا احساس می‌شود که نوجوان دانش‌آموز باید پیشاپیش خطرات این مسیر را ببیند و رفتارهایی که برای عبور ایمن از این مسیر پرتلاطم و این دوران حساس لازم است را بیاموزد و در نهایت، سلامت یا با کمترین آسیب، این دوران را پشت سر بگذارد.

وی در ادامه با اشاره به دریافت 1300 اثر در دبیرخانه نوجوان سالم گفت: 400 اثر به‌عنوان آثار متفاوت و برجسته، تشخیص داده شد و در این مراسم نیز از همکاران فرهنگی و آثار برگزیده دانش‌آموزای تجلیل خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران به ضرورت استفاده عملی از این آثار اشاره کرد و گفت: توقع ما این است که سازوکاری تدبیر شود تا از این آثار در مسیر تربیت نوجوانان، کمک گرفته شود و اندیشه‌های مطروحه در این آثار همانند نقشه‌راهی باشد و برای تربیت و هدایت فرزندان‌مان در سراسر کشور از آن بهره‌گیری شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار