ماجرای 20 ساله احداث کمربندی شهر امامزاده عبدالله / مردم منتظر اقدام مسئولین\

ماجرای 20 ساله احداث کمربندی شهر امامزاده عبدالله / مردم منتظر اقدام مسئولین

  • کد خبر: 218583
  • چاپ
  • انتشار: 26 مرداد 1398 - 18:56

پروژه احداث کمربندی منطقه توریستی و جنگلی امامزاده عبدالله پس از 20 سال همچنان ناتمام مانده است

به گزارش استناد نیوز، با توجه به اینکه این کمربندی بار ترافیکی شهر آمل را از سمت هراز کم کرده و مسافران برای ورود به غرب مازندران وارد شهر آمل نخواهند شد و راهی استراتژیک برای منطقه محصوب می شود اتمام آن می تواند برخی از مشکلات مردم منطقه را کاهش دهد.

ابراهیمی نایب رئیس شورای شهر امامزاده عبدالله در گفتگویی با استناد نیوز گفت: آزادسازی این پروژه از سال 78 توسط اداره راه و شهرسازی آغاز شده و تا امروز به نتیجه نهایی نرسیده است.

وی با اشاره به اینکه کم کاری اداره راه و شهرداری موجب شده است که پس از گذشت 2 دهه این پروژه به پایان نرسد گفت: بستر برای آسفالت آماده است ولی فردی که ادعای تملک قسمتی از راه آزادسازی شده را دارد مانع انجام کار است.

نظری مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران در گفت و گویی با استناد نیوز در خصوص این موضوع گفت: شورا حق دخالت در امور دستگاه های اداری را ندارد و تنها در محدوده قانونی شهری می تواند اظهار نظر کند.

وی ادامه داد: هرگونه احداث میدان در مسیرهای ترانزیتی ممنوع می باشد و متاسفانه در این پروژه شهرداری امام زاده عبدالله تخلف داشته است که این مسئله یکی از دلایل به تاخیر افتادن این پروژه می باشد.

نظری ادامه داد: مسیری که برای این پروژه خریداری و آزادسازی شده است 45 متر می باشد که شهرداری بدون هماهنگی با احداث میدان به حریم ملک شخصی مردم ورود کرده است که موجب تصرف قانونی آن توسط مردم شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران با بیان اینکه اگر اعتباری بیاید بر اساس اولویت مناطق حادثه خیز در مازندران پروژه ها انجام خواهد شد افزود: اولویت اول اداره راه درحال حاضر جاده فیروزکوه و هراز می باشد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار