\

سخنگوی کاخ کرملین/هر گونه مداخله و نقش روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا را رد کرد

  • کد خبر: 2186
  • چاپ
  • انتشار: 06 مرداد 1395 - 16:11

سخنگوی کاخ کرملین در واکنش به اظهارات شب گذشته «باراک اوباما»، هرگونه مداخله روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا را رد کرد.

 

«دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ کرملین امروز چهارشنبه در اظهاراتی هر گونه مداخله و نقش روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا را رد کرد.

باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا در مصاحبه با شبکه ان بی سی تأکید کرد که روسیه ممکن است به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نفوذ کند.

این اظهارات اوباما پس از آن مطرح می‌شود که رسانه های آمریکا مدعی شده‌اند که هکرهای روسی موفق شده‌اند ایمیلهای مربوط به همایش ملی حزب دموکرات را هک و به آنها دسترسی پیدا کنند.

اوباما در واکنش به انتشار 19 هزار ایمیل از همایش سراسری دموکراتها گفت: انگیزه اصلی این مساله را من مستقیما نمی‌توانم بگویم و درباره آن مطمئن نیستم. چیزی که من میدانم این است که دونالد ترامپ تا کنون بارها از ولادمیر پوتین تمجید کرده است.

اوباما گفته است ممکن است «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری روسیه به «دونالد ترام» در هک کردن ایمیل‌ها کمک کرده باشد.

وی در این رابطه گفت: «هر چیزی ممکن است. دونالد ترامپ مکررا از پوتین تمجید کرده و من فکر می‌کنم که ترامپ در روسیه نیز از حمایت قابل توجهی برخوردار است».

این در شرایطی است که پیشتر مقامات ارشد روسیه اعلام کرده‌اند، انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا یک اتفاق داخلی است و برای آنها فرقی ندارد کدام کاندیدا در این رقابت‌ها پیروز شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار