فردا(سه شنبه) انتظار داریم بارش‌های پراکنده‌ای را در سطح استان شاهد باشیم\
  • معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران

فردا(سه شنبه) انتظار داریم بارش‌های پراکنده‌ای را در سطح استان شاهد باشیم

  • کد خبر: 21863
  • چاپ
  • انتشار: 20 دی 1395 - 21:14

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران اعلام کرد: با توجه به تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی از بعداز ظهر سه‌شنبه 21 دی‌ماه با تغییر سوی جریانات و شمالی شدن آن انتظار داریم به‌تدریج شرایط برای ابرناکی آسمان مهیا گردد.

احمد اسدی گفت: امروز، دوشنبه 20 دی‌ماه به‌دلیل شکل‌گیری جریانات جنوبی شاهد افزایش دما به‌ویژه وزش باد گرم در استان بودیم.
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران افزود: سه‌شنبه شب با عبور موج کم و بیش ناپایدار تراز میانی انتظار داریم بارش‌های پراکنده‌ای را در سطح استان شاهد باشیم.
اسدی اضافه کرد: روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری با توجه به استقرار جریانات شمالی و عبور متناوب امواج ضعیف تراز میانی انتظار می رود گاهی شاهد ابرناکی آسمان در استان باشیم که مقدار بارش‌ها قابل ملاحظه نیست.
وی در مورد وضعیت دمای هوای مازندران، بیان کرد: فردا شاهد هوای گرم در استان هستیم و از روز چهارشنبه تا پایان هفته جاری به‌دلیل جریانات شمالی حداکثر دما کاهش نسبی می‌یابد و به حالت طبیعی این موقع از سال برمی‌گردد.
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران در پایان گفت: دریای مازندران به‌صورت موج کوتاه و از بعد از ظهر فردا نسبتاً مواج پیش‌بینی می‌شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار