درخشش دانش‌آموزان پسر مازندرانی در مسابقات کشوری فرهنگی و هنری\
  • معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران خبر داد:

درخشش دانش‌آموزان پسر مازندرانی در مسابقات کشوری فرهنگی و هنری

  • کد خبر: 218634
  • چاپ
  • انتشار: 28 مرداد 1398 - 18:15

استناد نیوز، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران از درخشش دانش‌آموزان پسر مازندرانی در مسابقات کشوری فرهنگی و هنری خبر داد.

به گزارش استناد نیوز؛ «محمد شعبانی» گفت: مسابقات فرهنگی وهنری از قدیمی‌ترین وگسترده‌ترین فعالیت‌های تربیتی است که سی و هفت سال متمادی با تمام فراز وفرود‌ها در بستر آموزش وپرورش به اجرا در می‌آید.

او افزود: این مسابقات در چهار مرحله که مرحله اول آن هرساله با مراجعه دانش‌آموزان در مهرماه به دفتر مدرسه و نام نویسی در یکی از رشته‌های چندگانه آغاز و در مرحله کشوری که معمولاً مرداد ماه سال بعد می‌باشد پایان می پذیرد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اهداف مهم برگزاری این مسابقات تصریح کرد: از مهم‌ترین اهداف این مسابقات کشف و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان، غنی‌سازی اوقات فراغت آنان، افزایش اعتماد به نفس، مدیریت وکنترل در جمع، هویت‌یابی و تلاش برای موفقیت در یک کار گروهی می‌توان نام برد.

شعبانی در ادامه خاطرنشان کرد: در این مسابقات دانش‌آموزان راستین خواجوی رتبه اول شعر از آمل، محسن پریچی رتبه اول نوازندگی لله‌وا از ساری ناحیه 2، آریا حقیقی نیا نوازندگی گیتار از تنکابن، مهراب قربانزاده رتبه دوم نقالی از بابلسر، علی جان‌پور رتبه دوم طراحی با ذغال از بابل، سید ایلیا شاهکویی رتبه دوم مقاله پژوهشی از بابل، محمدرضا باقریان رتبه دوم مقاله پژوهشی از بابل، سید محمدرضا حسینی رتبه سوم نقد ادبی از بابل، کیوان رضایی رتبه سوم نقد ادبی از بابل، سید محمد رضا محمدی تکنوازی کمانچه رتبه سوم از ساری ناحیه 2، گروه 20 نفره سرود منتخب استان از منطقه بهنمیر رتبه دوم کشوری و گروه 9 نفره نمایش عروسکی منخب استان از شهرستان بابل رتبه سوم کشوری را برای استان مازندران کسب کردند.

او با بیان اینکه دانش‌آموزان پسر مازندرانی درسی وهفتمین دوره مسابقات فرهنگی وهنری سراسرکشور موفق به کسب 13 رتبه برتر کشوری شدند، افزود: در مجموع 38 نفر از کاروان 45 نفره دانش‌آموزان پسر منتخب استان، در این دوره از مسابقات توانستند با کسب رتبه‌های اول تا سوم کشوری برگ زرین دیگری بر افتخارات آموزش و پرورش مازندران بیفزایند.

شایان ذکر است سی وهفتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری گروه پسران از تاریخ 22 الی25 مرداد ماه جاری در اردوگاه شهید باهنر تهران با حضور دانش‌آموزان منتخب استان های سراسر کشور در بیش از هفتاد رشته انفرادی و گروهی برگزار گردید.گروه دختران منتخب استان نیز 28 مرداد به مرحله کشوری این مسابقات اعزام خواهند شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار