آیت الله هاشمی به عنوان یکی از ارکان نظام جمهوری اسلامی و شناسنامه انقلاب اسلامی بود\
  • نماینده ولی فقیه در مازندران

آیت الله هاشمی به عنوان یکی از ارکان نظام جمهوری اسلامی و شناسنامه انقلاب اسلامی بود

  • کد خبر: 21864
  • چاپ
  • انتشار: 20 دی 1395 - 21:23

آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران در پی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی، ریاست فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام پیام تسلیتی صادر کردند.

در این پیام آمده، خبر درگذشت ناگهانی حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی یکی از تأثرانگیزترین خبرهای پس از ارتحال امام راحل بوده که انصافاً موجی از غم و اندوه را در سراسر کشور و از جمله در خطه شهید پرور مازندران براه انداخته و مردم مؤمن و ولایتمدار ما را عمیقاً متأثر کرده است.
آیت الله هاشمی رفسنجانی که یکی از ارکان رکین نظام جمهوری اسلامی و شناسنامه انقلاب اسلامی است، قطعاً یکی از بازوان توانمند امام راحل بوده و پس از ارتحال آن عزیز سفر کرده نیز ایفاگر همین نقش بی بدیل برای مقام عظمای ولایت بوده است.
در ادامه این پیام آمده است؛ پیام غم انگیز و حکیمانه مقام معظم رهبری که حاکی از یک علاقه طرفینی و رابطه دوسویه مبارزاتی و تبادل اندیشه بوده، دقیقاً بیانگر عمق تأثیرگذاری این یار دیرین در شکل گیری و تداوم آرمان های نظام مقدس و ولایی جمهوری اسلامی است.
هاشمی رفسنجانی همان کسی است که امام راحل، زنده بودن وی را به زنده بودن اسلام ربط داده و رهبری عزیزمان نیز صراحتاً اعلام می دارد که هیچکس برایش هاشمی نمی شود و در همین پیام تسلیت نیز ضمن اشاره بر هوش سرشار و صمیمیت بی بدیل ایشان، فقدان ایشان را پایان نسل شخصیت هایی می داند که همانند او در همه نشیب ها و فرازها با او یار و همراه بوده اند.
در ادامه این پیام آمده است؛ مبارزات آیت الله هاشمی رفسنجانی، سختی ها، زندان ها و شکنجه های جانفرسا در سیاه چال های رژیم ستمشاهی را کسی نمی تواند انکار کند و در همین راستا محبت و علاقه امام راحل نیز به ایشان غیرقابل انکار باقی خواهد ماند.
آیت الله طبرسی در ادامه پیام خود آورده اند؛ خدمات حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در همه سمت های پس از انقلاب، از مجلس خبرگان قانون اساسی، مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان رهبری، دفاع مقدس، شورای عالی امنیت ملی، شورای عالی انقلاب اسلامی، نماز جمعه تهران، ریاست محترم جمهوری اسلامی و مجمع تشخیص مصلحت نظام بر هیچکدام از ما پوشیده نبوده و نخواهد ماند و از این رو ما فقدان جبران ناپذیر ایشان را مصیبتی بزرگ برای نظام و جامعه خود تلقی می کنیم.
نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان شد: اینجانب ضمن عرض تسلیت درگذشت ایشان به محضر رهبری معظم انقلاب، خانواده ایشان و مردم شریف، تأکید می کنم که مراسم منتسب به ایشان باید همانند مواضع صریح ایشان، مظهر وحدت و همدلی همه طیف های خودی و منتسب به نظام و ولایت شده و نگذاریم که دشمن به اقتدار سیاسی نظام و وحدت عمومی جامعه خدشه ای وارد کند.
آیت الله طبرسی در ادامه اظهار داشت: در پایان از همه مردم به ویژه مردم ولایتمدار مازندران انتظار می رود تا با شرکت در مراسم منتسب به این عزیز سفرکرده، دین خود را ادا کرده و نشان دهند که مردم ما هموار ه ممنون دار زحمات خادمان خویش اند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار