۸۸۶ پروژه هفته دولت در استان بهره برداری می شود\

۸۸۶ پروژه هفته دولت در استان بهره برداری می شود

  • کد خبر: 218652
  • چاپ
  • انتشار: 30 مرداد 1398 - 15:52

استناد نیوز -احمد حسین زادگان با اشاره به اینکه ۸۸۶ پروژه هفته دولت در استان بهره برداری می شود افزود: از این تعداد ۸۶ پروژه با ۲۹۲ میلیارد تومان کلنگ زنی می شود.

 

 به گزارش استناد نیوز، احمد حسین زادگان پیش از ظهر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران به مناسبت هفته دولت با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: سیره و منش شهیدان رجایی و باهنر باید سرلوحه همه مسئولان قرار گیرد و به عنوان یک الگو در جامعه مطرح هستند.

وی با اشاره به شرایط خاص سال جاری تصریح کرد: علی رغم همه مشکلات و تحریم ها، دولت و نظام مقدس اسلامی با همراهی و همدلی مردم و مسئولان به توفیق هایی دست یافته است.

وی عنوان کرد: خوشبختانه امسال نیز همانند سال های قبل، پروژه های زیادی در بخش عمرانی، گاز، برق و غیره بهره برداری می شود و مردم از خدمات آن بهره مند خواهند شد.

استاندار مازندران تصریح کرد: باید با نگاه به ظرفیت های درونی برای رفع مشکلات مردم با کمک آنان و ارکان دولت گام برداریم و در استان مازندران نیز با کمک مردم و مسئولان، شرایط سخت در حال مدیریت شدن است تا تحریم ها کمترین اثر را بر زندگی مردم داشته باشد.

حسین زادگان با تاکید بر تلاش همه جانبه برای رفع مشکلات یادآور شد: مازندران در حوزه امنیت و آرامش وضعیت مطلوبی دارد و امیت زمینه ساز بستر برای سرمایه گذاری و اجرای پروژه های مختلف است.

استاندار مازندران به نقش امید اجتماعی و تاثیر آن در رونق اقتصادی اشاره و درباره منطقه آزاد گفت: مدل برای ایجاد منطقه آزاد تعریف شده و سه لکه به عنوان منطقه آزاد معرفی شدند و فرایند تصویب آن در دست اقدام است.

حسین زادگان یادآور شد: مازندران پتانسیل داشتن چند منطقه آزاد را دارد و این طرح در دست پیگیری است.

وی با اشاره به تملک برخی کارخانه ها توسط بانک ها و غیرفعال بودن برخی واحدهای تولیدی به دلیل مشکلات بانکی و نقدینگی تصریح کرد: حفظ اشتغال موجود و افزایش تعداد اشتغال در استان از مهمترین برنامه ها است.

حسین زادگان با اشاره به اینکه بیش از ۶۰ واحد تولیدی از تملک بانکها در استان خارح شده است گفت: کارخانه هایی که دارای نقدینگی هستند نیز توسط بانکها در حال تامین است و با دستگاه هایی مانند تامین اجتماعی و مالیاتی نیز رایزنی هایی شده است.

استاندار مازندران به ظرفیت های مغفول مانده از جمله معدن در استان اشاره کرد و خواستار شناسایی ظرفیت های جدید شد و گفت: قرار شد مطالبات و برنامه ریزی لازم برای شناسایی ظرفیت ها صورت گیرد.

حسین زادگان بر ضرورت تعامل با کشورهای همسایه و سی آی اس تاکید کرد و گفت: باید زمینه های تضمین صادرات در این کشورها فراهم شود و با صندوق ضمانت توسعه صادرات تفاهمنامه ای به ارزش یک میلیارد دلاری منعقد شده است تا میزان صادرات را افزایش دهیم.

احمد حسین زادگان با اشاره به اینکه ۸۸۶ پروژه هفته دولت در استان بهره برداری می شود افزود: از این تعداد ۸۶ پروژه با ۲۹۲ میلیارد تومان کلنگ زنی می شود.

وی تعداد پروژه های اشتغال زای تولیدی و صنعتی را ۱۰۹ طرح با ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برشمرد و گفت: این طرح برای ۳۹۹ نفر شغل ایجاد کرده است.

حسین زادگان یادآور شد: همچنین ۷۷۷ پروژه عمرانی و خدماتی با ۴۶۵ میلیارد تومان اعتبار هفته دولت در استان اجرا می شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار