ظرفيت صنعت و توليد مازندران بسيار بالاست\
  • مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي مازندران؛

ظرفيت صنعت و توليد مازندران بسيار بالاست

  • کد خبر: 218677
  • چاپ
  • انتشار: 23 مرداد 1398 - 18:16

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي مازندران : ظرفيت صنعت و توليد مازندران بسيار بالاست و با توجه به شعار سال كه از سوي مقام معظم رهبري نامگذاري شده، با حمايت دستگاههاي اجرايي گامهاي مؤثري در تحقق آن برخواهيم داشت.

به گزارش استناد نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی مازندران، سید مصطفی موسوی بمناسبت روز خبرنگار و 21 مرداد روز حمايت از صنايع كوچك ضمن ديدار با معاون اطلاعات و اخبار و خبرنگاران واحد خبر صدا و سيماي مركز استان، از زحمات آنان در معرفي توانمنديهاي بخش توليد استان تقدير و تشكر كرد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران اظهار داشت: ارتباط دوسويه بخش توليد و صنعت و صدا و سيما باعث مي شود كه مردم با توانمنديها و ظرفيتهاي موجود استان آشنا و شناخت واقعي از اين بخش داشته باشند.

موسوی با بيان اينكه رسانه ها بخصوص صدا و سيما ميتوانند نقش مؤثري در اشاعه مسائل فرهنگي داشته باشند افزود: انعكاس فعاليتهاي بخش توليد و توانمنديهاي واحدهاي صادراتي و حمايت از توليد داخلي موجب ترغيب و تشويق سرمايه گذاران مي شود.

معاون اطلاعات و اخبار صدا و سيماي مركز مازندران نيز در اين ديدار گفت: صدا و سيماي مركز استان نيز بر حمايت از بنگاههاي كوچك و متوسط و كارآفرينان تأكيد ويژه دارد.

فتح اللهي افزود: رسانه استاني حامي توليدكنندگان و صنعتگران است.

وي بيان داشت: رسانه ها در بهبود وضع اقتصادي و افزايش اميد در جامعه نقش بسزايي دارند و صدا و سيماي مركز استان نيز بعنوان رسانه ديداري و شنيداري آمادگي لازم در انعكاس توانمنديهاي صنعت و توليد استان را دارد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار