برگزاری بزرگداشت سلیم مؤذن زاده\

برگزاری بزرگداشت سلیم مؤذن زاده

  • کد خبر: 21868
  • چاپ
  • انتشار: 20 دی 1395 - 21:54

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیامی برای مراسم بزرگداشت مرحوم سلیم موذن زاده اردبیلی صادر کرد که به وسیله معاون هنری او قرائت شد.وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیامی برای مراسم بزرگداشت مرحوم سلیم موذن زاده اردبیلی صادر کرد که به وسیله معاون هنری او قرائت شد.

به گزارش استناد نیوز به نقل از ایرنا ، در مراسمی که دوشنبه به عنوان مرصع خوان خورشید برگزار شده است پیام سید رضا صالحی امیری توسط علی مرادخانی قرائت شد.
متن پیام چنین است:
برگزاری آیین بزرگداشت و تجلیل از مقام مرحوم سلیم موذن زاده اردبیلی و تکریم شخصیت فرهنگی و خدمات اجتماعی ایشان با توجه به سابقه خاندان پرفضیلت موذن زاده اردبیلی و جایگاه معنوی این خاندان از والد معظم او مرحوم شیخ عبدالکریم مؤذن زاده اردبیلی نخستین مؤذن رادیو ایران و برادر والامقام ایشان مرحوم رحیم موذن زاده که از موذنان نامی جهان اسلام بود اقدام شایسته ای است که باید از بانیان و مجریان آن صمیمانه تقدیر و تشکر کنم.
سبک منحر به فرد مرحوم موذن زاده ، صدای نافذ و پر قدرت او و شیوه مرصع خوانی در کنار صدای پر قدرت و مدح و منقبت و ارادت خالصانه او به خاندان عصمت و طهارت(ع) ، نام و یاد سلیم مؤذن زاده را در جامعه فرهنگ مدار ایران اسلامی ماندگار خواهد کرد.
امید است گسترش تعالیم ارزشمند و تجلیل از ابعاد بی مانند شخصیت وی ، به نحو شایسته ای فراهم گردد.
موجب تسلی و خرسندی است که فرزند برومند استاد جناب آقای ودود مؤذن به عنوان خلف صالح آن مرحوم حافظ میراث گرانقدر خانواده هستند.
از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و برای عزیزان حاضر توفیق روزافزون مسئالت دارم.
این مراسم در تالار اندیشه حوزه هنری در حال برگزاری است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار