مهمترین دستگاه ایجاد کننده اشتغال مولد سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای است\

مهمترین دستگاه ایجاد کننده اشتغال مولد سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای است

  • کد خبر: 218686
  • چاپ
  • انتشار: 05 مرداد 1398 - 10:49

استنادنیوز؛ محمد دامادی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی به مناسبت هفته ملی مهارت با سید حسین درویشی مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران دیدار و گفتگو کرد.

 

به گزارش روابط عمومی و مرکز اطلاع رسانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران، در این دیدار دامادی ضمن تبریک هفته ملی مهارت به تمامی زحمت‌کشان در این عرصه علل الخصوص مجموعه آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران اظهار داشت: در بحث اشتغال مهمترین دستگاه ایجاد کننده اشتغال مولد سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای است .

وی افزود: دید نمایندگان مجلس به سازمان آموزش فنی و حرفه ای عوض شده است و امسال هم بودجه خوبی را به این سازمان اختصاص داده ایم ولی با توجه به بالا بودن هزینه ها این مقدار بودجه اختصاص یافته کافی نیست.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بهترین راه برای جوانان و متقاضیان کار فراگیری آموزش های فنی و حرفه ای است. اگر فرد متقاضی و جویای کار آموزش های مورد علاقه خود را فرا گیرد؛ می تواند برای خود کسب و کاری تهیه نموده و چندین نفر را در کارگاه خود مشغول نماید.

دامادی افزود: متاسفانه در جامعه اقبال کمی به سوی آموزش های مهارتی وجود دارد و این می طلبد تا کار بیشتری در زمینه شناسایی این سازمان صورت گیرد تا مردم بیشتر با این سازمان آشنا شوند.

این نماینده مجلس در مورد مسابقات ملی مهارت تاکید داشت: استان مازندران یکی از استان ها مستعد در زمینه مقام آوری در مسابقات ملی مهارت است و این وظیفه شما را دوچندان می نماید تا افراد توانمند را شناسایی نموده و با آموزش های خاص به اشان بتوانید در سطح ملی و جهانی رتبه و مقام کسب نمایید.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار