ظرفیت شهرستان های مازندران برای پایتخت شدن در رشته های ورزشی\

ظرفیت شهرستان های مازندران برای پایتخت شدن در رشته های ورزشی

  • کد خبر: 218690
  • چاپ
  • انتشار: 31 مرداد 1398 - 12:53

استناد نیوز- استاندار مازندران با تاکید بر توسعه ورزش همگانی همپای ورزش قهرمانی گفت: در ورزش همگانی وضعیت مطلوبی نداریم.

 

 به گزارش استناد نیوز به نقل از مهر ، احمد حسین زادگان صبح پنجشنبه در آیین افتتاحیه ورزشگاه شهدای نوشهر با بیان اینکه در هفته دولت هزار میلیارد تومان پروژه های مختلف در استان بهره برداری و کلنگ زنی می شود با تقدیر از عنایت ویژه رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: در زمینه ورزش و جوانان توجه ویژه ای به غرب استان و نوشهر داشته اند.

وی گفت: مازندران ۵۰ درصد مدال های المپیکی و مهم را به خود اختصاص داده است و در حوزه زیرساخت ها، سرمایه گذاری در استان، هزینه محسوب نمی شود و همه شهرستان های استان می توانند پایتخت یک رشته ورزشی در جهان باشند.

حسین زادگان یادآور شد: حضور ورزشکارانی مانند پهلوان رنگرز، فرزان آشورزاده و غیره نشان از قابلیت استان در حوزه ورزشی است و در دولت تدبیر و امید بیش از ۱۰۳ سمن ورزشی تشکیل شده است.

استاندار مازندران، نوع رویکرد را در حوزه ورزش اجتماع محور برشمرد و گفت: در حوزه ورزش بانوان در دوره اخیر در ورزش همگانی و بانوان کارهای زیادی انجام شده است.

وی با بیان اینکه از نظر زیرساختی در استان مشکلی نداریم تصریح کرد: مازندران استانی کشاورزی به شمار می رود و بنگاه ها و شرکت های خصولتی بزرگ در استان نداریم از اینرو حمایت از تیم های ورزشی در استان بسیار سخت است.

استاندار مازندران خواستار فراگیر شدن ورزش همگانی در استان شد و گفت: در حوزه ورزش همگانی وضعیت خوبی نداریم و باید در کنار ورزش قهرمانی به آن توجه شود.

حسین زادگان با بیان اینکه هرچند دولت وظیفه تیمداری ندارد تصریح کرد: سرانه ورزشی در استان ۱.۵ مترمربع است و مردم استان انتظار داشتن تیم های ورزشی دارند که بخشی از آن تاریخ منطقه محسوب می شود.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه حامی مالی قوی در استان نداریم گفت: تیم نساجی مازندران که در لیگ برتر حضور دارد را با چنگ و دندان حفظ کرده ایم.

وی خواستار سرمایه گذاری دولت روی تیم های ورزشی در استان شد.

حسین زادگان گردشگری انبوه را از جمله مسائل بیان کرد و گفت: امیدواریم حمایت های لازم برای تقویت زیرساخت های استان صورت گیرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار