استفاده از زن به صورت نمادین در پست مدیریتی بزرگترین توهین است\

استفاده از زن به صورت نمادین در پست مدیریتی بزرگترین توهین است

  • کد خبر: 218704
  • چاپ
  • انتشار: 31 مرداد 1398 - 16:27

 استناد نیوز_ نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس گفت: این بزرگترین توهین است که به شکل نمادین از یک زن در پست مدیریتی استفاده شود و توانمندی سایر بانوان را نادیده بگیریم.

به گزارش استناد نیوز، محمد دامادی روز پنج شنبه در جشن سه سالگی انجمن صنفی بانوان خبرنگار مازندران در سالن حوزه هنری استان افزود: سال‌ها طول کشید به این نقطه رسیدیم که می‌توان از توانمندی نیمی از جمعیت جامعه، استفاده بهینه کرد.

وی اظهار داشت: اینکه عرصه‌های مدیریتی و فعالیت اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و مواردی از این دست، اغلب در اختیار آقایان بوده به این دلیل نیست که نخبه‌تر هستند، نخبگی ربطی به جنسیت ندارد و در هیچ جای دنیا به این شکل نیست.

وی اظهار کرد: این بزرگترین توهین است که به شکل نمادین از یک زن در پست مدیریتی استفاده شود و توانمندی سایر بانوان را نادیده بگیریم.

دامادی تصریح کرد: چگونه می‌توان برخی امور را به بانوان محول کرد اما آنها را از مشغول شدن به کارهای دیگری، محروم کرد.

وی با بیان اینکه نباید در انتصاب بانوان در پست‌های مدیریتی، درصد و سقف تعیین کرد، ادامه داد: مجمعهای اینچنینی می‌تواند جبران کننده عقب‌افتادگی‌های گذشته باشد، باید این فاصله‌ها را کم کرد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: زنان در عرصه‌های مختلف اجتماعی پیشگام هستند و بانوان خبرنگار مازندرانی هم موفقیت‌های بسیاری کسب کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم در آینده در جلسات شورای اداری استان، هیات دولت و مجلس، حضور فعال بانوان را شاهد باشیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار