عدم واگذاری امتیاز آب، برق و گاز به متخلفین تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی\

عدم واگذاری امتیاز آب، برق و گاز به متخلفین تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی

  • کد خبر: 218713
  • چاپ
  • انتشار: 31 مرداد 1398 - 23:27

استناد نیوز، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل از عدم واگذاری امتیاز و یا قطع انشعابات، آب، برق و گاز به متخلفین تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی خارج از بافت و حریم شهر خبر داد.

 

به گزارش استناد نیوز، سیداحمد طاهری گفت: هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در خارج از بافت و حریم شهر بدون اخذ مجوز از کمیسیون تبصره یک ماده یک قانون حفظ کاربری ممنوع بوده و مرتکبین به مجازات مقرر در ماده 3 و 10 قانون حفظ کاربری محکوم می شوند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل با اشاره به اینکه برابر ماده 8 قانون حفظ کاربری، صدور هرگونه مجوز و واگذاری خدمات و تاسیسات زیر بنایی مانند آب، برق، گاز و تلفن از سوی ادارات ذیربط ممنوع است، اظهارکرد: استعلام از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، شهرداری ها و مرجع تشخیص داخل بافت، خارج بافت و مرجع تشخیص محدوده شهر و حریم شهر ضروری است.

به گفته این مسوول در صورت تایید کمیسیون تبصره یک ماده یک این قانون مبنی بر ضرورت تغییر کاربری، دستگاه ها مجاز به واگذاری انشعابات به متخلفین تغییر کاربری مجاز خواهند بود.

وی بر جمع آوری انشعابات و یا واگذاری امور خدماتی به متخلفین تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی تاکید کرد.

طاهری با بیان اینکه گشت حفاظت از اراضی کشاورزی به طور مستمر در حال رصد فعالیت های بخش کشاورزی شهرستان است، از مالکین اراضی زراعی و باغی خواست از ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی خود اجتناب کنند و برای اخذ مشاوره و مجوز به مدیریت و مراکز جهاد کشاورزی مراجعه کنند.

 

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار