در هفته دولت 110 پروژه شركت توزیع برق مازندران به بهره برداری می رسد\

در هفته دولت 110 پروژه شركت توزیع برق مازندران به بهره برداری می رسد

  • کد خبر: 218741
  • چاپ
  • انتشار: 02 شهریور 1398 - 14:32

استنادنیوز؛ مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران صبح امروز در ساری از افتتاح 110 پروژه با مبلغ ریالی 352 میلیارد و 155 میلیون ریال خبر داد .

 

مهندس رضا غفاری گفت : این پروژه ها در قالب طرحهای رفع ضعف ولتاژ ، کاهش تلفات ، اصلاح و بهینه سازی شبکه های توزیع ، مرمت روستایی ، رینگ و قدرت مانور ، توسعه و احداث شبکه های شهری ، توسعه فیدر ، اصلاح و بهینه سازی شبکه های روستایی خسارت ناشی از سیل می باشد .

وی خاطر نشان کرد : از بین 110 پروژه قابل بهره برداری در حوزه توزیع برق مازندران هفت پروژه با مبلغ بیش از 5 میلیارد ریال می باشد که در هفته دولت شهرستانهای ساری ، بابل و فریدونکنار به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران تصریح کرد: از 103 پروژه زیر پنج میلیارد ریال که در هفته دولت به بهره برداری می رسد 14 پروژه در شهرستان میاندرود ، 10 پروژه در سوادکوه ، 10 پروژه در شرق آمل ، 9 پروژه در بابلسر ، 8 پروژ] در جنوب ساری ، 6 پروژه در جویبار ، 5 پروژه در نکا، 5 پروژه در قائم شهر ، 3 پروژه در سیمرغ و سوادکوه شمالی و امیر کلا و شمال ساری ، 1 پروژه در بهشهر خواهد بود.

غفاری ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد خاطره شهدای والا مقام دولت جمهوری اسلامی ایران ( شهیدان رجایی و باهنر) ، فرارسیدن این ایام را فرصتی مناسب برای تقویت همدلی بین دولت و ملت دانست .

وی افزود: شهیدان رجایی و باهنر برآمده از جریان اصیل انقلاب اسلامی ایران بودند که تا پای جان در مسیر حق و عدالت ایستادگی کردند و دراین راه به شهادت رسیدند و این هفته نمایش خدمات صادقانه دولت به مردم در مسیر آسایش و رفاه جامعه و نمادی از وحدت مردم و دولت اسلامی است که این وحدت سرافزاری ، پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی را به دنبال خواهد داشت .



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار