اراده مشترک کشور را به توسعه می‌رساند\

اراده مشترک کشور را به توسعه می‌رساند

  • کد خبر: 218751
  • چاپ
  • انتشار: 02 شهریور 1398 - 21:31

استناد نیوز، احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در مازندران که در گردهمایی معتمدین گروههای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سمن های مازندران در ساری سخن می گفت، افزود: پیشرفت و توسعه کشور نیازمند اراده مشترک و حضور همه جانبه مردم و مسئولان است. ‎

 

به گزارش استناد نیوز ، گردهمایی معتمدین گروههای سیاسی،اجتماعی،فرهنگی،اقتصادی و سمن های مازندران با حضور معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور و استاندار مازندران در ساری برگزار شد.

احمد حسین‌زادگان در این گردهمایی با بیان این که پیشرفت و توسعه کشور نیازمند اراده مشترک و حضور همه جانبه مردم و مسئولان است، افزود: تمام کشورهای توسعه یافته جهان نیز با اراده مشترک به این جایگاه رسیدند.

وی اضافه کرد: ما باید با طرح گفت و گوی دو جانبه بین مردم و مسولان اراده مشترک برای حضور در مدیریت کشور را ایجاد کنیم.

نماینده عالی دولت در مازندران خاطرنشان کرد: ما از طریق سمن ها و تشکل های مردم نهاد می توانیم گفت وگو بین دولت و مردم را نهادینه کنیم و با این رویکرد مشارکت مردم را در تمام سطوح‌ جامعه داشته باشیم.

حسین زادگان با اشاره به توسعه استانی افزود: همه باید مدیریت استان را در اداره مازندران کمک کنند تا بتوانیم به توسعه پایداربرسیم.

استاندار اتحاد و هم دلی را رمز اعتلای مازندران دانست و یادآور شد: در برخی امور در ماه های گذشته از جمله مدیریت سیل و مسایل توسعه ای شاهد کارکرد واقعی همدلی و هم افزایی در استان بودیم.

این گردهمایی با حضور معاون وزیر کشور در ساری برگزار شد.

 

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار