بهره برداری از ۲۹ طرح با بیش از ۱۴ میلیارد تومان اعتبار در چالوس\

بهره برداری از ۲۹ طرح با بیش از ۱۴ میلیارد تومان اعتبار در چالوس

  • کد خبر: 218752
  • چاپ
  • انتشار: 02 شهریور 1398 - 21:36

 

استناد نیوز – فرماندار چالوس تعداد طرح های قابل افتتاح و کلنگ زنی هفته دولت در این شهرستان را ۳۲ طرح اعلام کرد و گفت که برای اجرای کامل و کلنگ زنی این طرح ها بیش از ۲۹ میلیارد تومان اعتبار در این شهرستان هزینه و پیش بینی شده است.

 

به گزارش استناد نیوز ، محمد ناصر زندی روز شنبه در نشست شورای اداری در فرمانداری این شهرستان افزود : از این میزان اعتبار حدود ۱۴ میلیارد و ۴۹۴ میلیون تومان برای بهره برداری از حدود ۲۹ طرح و حدود ۱۴ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان نیز برای کلنگ زنی سه طرح پیش بینی شده است .

وی طرح های مورد بهره برداری و کلنگ زنی هفته دولت در این شهرستان را در زمینه آبرسانی ، بهداشتی ، گردشگری ، مسکن معرفی کرد.

فرماندار چالوس با گرامیداشت آغاز هفته دولت ، یکی از بارزترین و برجسته ترین دولت شهیدان رجایی و باهنر ، مردمی بودن ، ساده زیستی و حمایت از قشرهای ضعیف جامعه ذکر کرد.

زندی به دستاوردهای دولت تدبیر و امید طی سال های گذشته بویژه دو سال اخیر اشاره کرد و ادامه داد : در این مدت طرح های نیمه تمام که سال ها بر روی زمین باقی مانده بود با پیگیری های پیوسته مسئولان محلی ، استانی و کشوری به طور کامل اجرا و به بهره برداری رسید به گونه ای که می توان ادعا کرد هیچ طرح بزرگی در این شهرستان وجود ندارد.

وی تصریح کرد :‌نکته دیگر آنکه تعداد زیادی از واحدهای تولیدی صنعتی منطقه که بنا به دلایلی دچار رکود و حتی در تملک بانک ها قرار گرفته به فضل الهی دراین دولت دوباره به چرخه دولت بازگشت و زمینه برای کسب و کار و اشتغال مهیا شد.

فرماندار چالوس از تمامی مسئولان ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان خواست تا به شیوه های مختلف بویژه با بهره گیری از ظرفیت های رسانه ای در این ایام که فرصت مغتنمی است مردم را در جریان خدمات دولت قرار دهند.

وی تجدید میثاق با شهدا و مراسم غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا ، نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه ، مسابقات فوتسال جام شهدای دولت ، پویش فصل گرم با محوریت گرامیداشت شهدای هفته دولت ، مسابقه کارت پستال سازی ، قاب های خاطره و ایثار با محوریت هفته دولت ، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی ، یادواره شهدای دولت و تجلیل از کارمندان نمونه ، دیدار مردمی فرماندار و روسای ادارات با مردم شهرستان (میز خدمت ) ، سخنرانی فرماندار در نماز جمعه پیرامون هفته دولت را از دیگر برنامه های هفته دولت در این شهرستان برشمرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار