مدیرکل راهداری مازندران: ۴۶۴ پروژه در دست اجرا است\

مدیرکل راهداری مازندران: ۴۶۴ پروژه در دست اجرا است

  • کد خبر: 218765
  • چاپ
  • انتشار: 03 شهریور 1398 - 10:51

استناد نیوز- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت: ۴۶۴ پروژه با ۴۲۹ میلیارد تومان اعتبار در دست اجرا است گفت: ۱۴۶ پروژه روستایی، ۱۹ پروژه فنی و اجرایی، ۴۲ پروژه بهسازی راهها، ۳۰ پروژه ایمنی راه، ۵۴ پروژه روکش آسفالت و غیره است.

به گزارش استناد نیوز به نقل از مهر، عباسعلی نجفی صبح یکشنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به افتتاح ۳۳ پروژه با اعتبار ۲۱۷ میلیارد ریال در حوزه راهداری و فنی و نظارت افزود: ۲۵ پروژه در حوزه نظارت و هشت پروژه در حوزه راهداری با هدف سفر ایمن برای کاربران جاده ای اجرا می شود.

وی یکی از پروژه ها را احداث دو دستگاه پلیس راه در گزنگ و سوادکوه اعلام کرد و گفت: این پروژه ها توسط همکاران فنی نوسازی و احداث شد و همچنین پروژه های روکش آسفالت در محورهای روستایی، فرعی و اصلی و ایمن سازی محورها از دیگر طرح ها است.

نجفی ادامه داد: نصب حفاظ های حاشیه و میانه جاده ها، تعمیرات ابنیه فنی از دیگر طرح های هفته دولت است و در سال جاری سه هزار و ۷۰۰ متر نیوجرسی، ۸۵۰ کیلومتر خط کشی در محورهای استان، نصب علائم اخطاری، انتظامی و اخباری به تعداد ۹۶۰۰ عدد، روشنایی نقطه ای در ۱۵ مقطع، اجرای ۷۰۰۰ کیلومتر روشنایی طولی محورها از جمله کارهایی بود که انجام شد.

۱۲ درصد روشنایی محورهای کشور را داریم

وی با بیان اینکه در استان مازندران ۱۲ درصد روشنایی مسیر کشور را دارا هستیم طول مسیرهای روشنایی را ۳۶۰ کیلومتر بیان کرد افزود: اجرای جدول های بنتی از بابل تا ساری از طرح هایی بوده که در حال انجام است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت: مینی نیوجرسی در محور آمل بابل و کمربندی بابل در دست اجرا است و علاوه براین در محور بابل – ساری جداول بنتی اجرایی می شود.

نجفی، پاکسازی جاده ها را از جمله تلاش ها بیان کرد و گفت: همچنین بیش از ۷۵۰۰ تن عملیات آسفالت در راههای استان انجام شده است.

وی به سیل اخیر در استان اشاره و اضافه کرد: در این حادثه چهار دستگاه پل بزرگ در استان تخریب شد و تاکنون در بالارستم قائمشهر پل باکسی ایجاد شد.

وی با اشاره به فعالیت هفت شرکت ترانزیتی در استان گفت: پنج شرکت در حوزه کالا و دو شرکت در حوزه مسافر فعالیت دارند و ۱۲۸ شرکت باربری در استان وجود دارد که ۱۷ هزار و ۲۶۰ راننده با ۱۳ هزار راننده در حوزه مسافری فعالیت دارند.

۴۶۴ پروژه در دست اجرا است

وی عمر ناوگان کالا را بالای ۲۱ سال بیان کرد و تعداد شرکت های مسافربری را ۲۰۴ شرکت برشمرد و گفت: ۶۰ شرکت اتوبوس رانی، ۱۱۳ شرکت مینی بوس رانی، ۱۳ سواری رانی با ۸۷۰۳ راننده و پنج هزار و ۲۳۸ ناوگان فعالیت دارند.

مدیرکل راهداری مازندران متوسط عمر ناوگان سواری رانی را ۱۱.۶ سال بیان کرد.

وی با بیان اینکه ۴۶۴ پروژه با ۴۲۹ میلیارد تومان اعتبار در دست اجرا است گفت: ۱۴۶ پروژه روستایی، ۱۹ پروژه فنی و اجرایی، ۴۲ پروژه بهسازی راهها، ۳۰ پروژه ایمنی راه، ۵۴ پروژه روکش آسفالت و غیره است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار