دیدار صمیمانه مدیرعامل بانک ملی ایران با جمعی از بازنشستگان بانک\

دیدار صمیمانه مدیرعامل بانک ملی ایران با جمعی از بازنشستگان بانک

  • کد خبر: 218829
  • چاپ
  • انتشار: 05 شهریور 1398 - 20:56

دکتر محمدرضا حسین زاده به مناسبت روز تکریم از بازنشستگان، با جمعی از بازنشستگان بانک ملی ایران به نمایندگی از جامعه بزرگ بازنشستگی این بانک، دیدار و گفت و گو کرد.

 به گزارش استناد نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، مدیر عامل بانک، در این دیدار که برات کریمی و مسعود خاتونی از اعضای هیأت مدیره و حبیب اله رشید ارده معاون منابع انسانی، حسینعلی سخندان مدیر امور بیمارستان و دانشکده پرستاری و تعدادی از مسئولان ستادی حضور داشتند، با بیان این که بازنشستگان چشم و چراغ یک سازمان هستند، گفت: بازنشستگان در سال های خدمت، زحمات فراوانی را برای رشد و اعتلای این بانک نود و یک ساله کشیده اند و ما امروز باید قدردان تلاش های بی دریغ آن ها باشیم.

وی تأکید کرد: تکریم بازنشستگان در جامعه باید به شکل یک فرهنگ درآید و همه خود را موظف به پاسداشت از زحمات و خدمات بازنشستگان بدانند.

وی اظهار کرد: بانک ملی ایران همواره تلاش کرده است تا آنچه در توان دارد و ظرفیت های قانونی اجازه می دهد برای بهبود وضعیت بازنشستگان انجام دهد و در آینده نیز این مسیر را با قدرت ادامه خواهد داد.

در این دیدار صمیمانه، همکاران بازنشسته برخی از دغدغه های جامعه بازنشستگان را مطرح نمودند و مدیرعامل به مسائل آنها پاسخ داد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار