خانواده های شهدا ولی نعمتان و میراثداران نظام و انقلاب هستند\

خانواده های شهدا ولی نعمتان و میراثداران نظام و انقلاب هستند

  • کد خبر: 218868
  • چاپ
  • انتشار: 09 شهریور 1398 - 07:55

استنادنیوز؛ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران خانواده های شهدا ولی نعمتان و میراثداران نظام و انقلاب هستند و خون شهیدان ، باعث استمرار حرکت انقلاب و نظام گردیده است.



به گزارش ایثار واحد مازندران،مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران به پاس قدرشناسی و تکریم و تعظیم به مقام والای یادگاران و بازماندگان معزز شهدا و ایثارگران عصر پنج شنبه هفتم شهریور ماه در پول کجور شهرستان نوشهر از ۱۰ خانواده معظم شهدا دیدار و با ادای احترام به مقام شامخ شهدای گرانقدر آنان ، از این عزیزان تجلیل به عمل آورد.
مدیر کل بنیاد مازندران در پول کجور نوشهر از مادر مقاوم و صبور شهیدان گرانقدر متین و صداقت خزایی پول ، فرزندان معزز شهید قریب علی شیخ الاسلامی ، همسر شهید معظم شیخ خیریان ، همسر و فرزندان شهید والامقام رجب علی زالپولی ، فرزندان سردار شهید خلیل زالپولی و جانباز سرافراز ایوب خزایی پول در منازل آنان دیدار و عیادت نمود.
مظلومی در این دیدارها بصورت چهره به چهره و در فضایی صمیمی با این اسوه های ایثار و استقامت به گفتگو پرداخت و از مسائل و مشکلات این عزیزان مطلع گردید.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با حضور در گلزار شهدای پول کجور نوشهر ، ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و نثار فاتحه، از بخش های مختلف این گلزار بازدید کرد.
شرکت در یادواره شهدای پول کجور، دیدار با حضرت آیت اله صمدی آملی، دیدار با همکاران بنیاد شهرهای جویبار، سیمرغ، بابلسر، فریدونکنار، نور و محمودآباد و تبریک روز کارمند، نشست تخصصی با روسای بنیاد در خصوص جامعه ایثارگری و حضور در جمع برگزار کنندگان یادواره شهدای فریدونکنار از برنامه های شهرستانی مدیر کل بنیاد مازندران بوده است.
در این دیدار ها معاونین توسعه مدیریت و منابع انسانی ، فرهنگی پژوهشی، تعاون، مشاور مدیر کل ، رئیس بنیاد نوشهر و رئیس بازرسی، مدیر کل بنیاد مازندران را همراهی کردند.
هدایت مظلومی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران پس از دیدار با ۱۰ خانواده معزز شهید پول کجور شهرستان نوشهر طی گفتگویی با بیان اینکه خانواده های شهدا ولی نعمتان و میراثداران نظام و انقلاب هستند گفت: خون شهیدان ، باعث استمرار حرکت انقلاب و نظام گردید.
مدیر کل بنیاد مازندران آشنایی با مشکلات جامعه هدف ، شنیدن صحبت ها و دغدغه های ایثارگران، پیگیری سریع درخواست ها و مطالبات، آگاهی بخشی جامعه ایثارگری را از مهمترین شیوه های خدمت رسانی به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران عنوان کرد و افزود: رویکرد سازمانی ما در قبال جامعه ایثارگری، خدمت رسانی، رضایتمندی، سپاسگزاری و تکریم است و این مهم در سایه همدلی، مشارکت و تلاش مضاعف، میسر خواهد شد.
وی در خصوص تأثیر و نقش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه افزود: فرهنگ ایثار و شهادت بعنوان یک فرهنگ متعالی و غنی، جزو ارزش های فرهنگی جامعه ما محسوب می شود و همه آحاد جامعه باید در ترویج و حفظ این فرهنگ از خود ایثارگری نشان دهند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار