کسب رتبه برتر جشنواره شهید رجایی توسط شرکت گاز استان مازندران\

کسب رتبه برتر جشنواره شهید رجایی توسط شرکت گاز استان مازندران

  • کد خبر: 219001
  • چاپ
  • انتشار: 14 شهریور 1398 - 15:06

استنادنیوز؛ شرکت گاز استان مازندران در پانزدهمین جشنواره شهید رجایی موفق به کسب رتبه برتر شد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مازندران ، "احمد حسین زادگان" استاندار مازندران  در مراسم پانزدهمین جشنواره شهید رجایی که به‌منظور گرامیداشت هفته دولت و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به مردم شریف ایران اسلامی با حضور معاونین استانداری، مسئولان دستگاه‌های اجرایی در سالن برنامه ریزی استان برگزار شد، از برگزیدگان این جشنواره تجلیل کرد.

در پایان جشنواره از دستگاههای برتر استان با اهداء لوح تقدیر و هدایا تجلیل به عمل آمد که استاندار مازندران با اهداء لوح سپاس از تلاش‌های مدیریت و کارکنان شرکت گاز استان مازندران با کسب رتبه برتر از سوی ستاد جشنواره شهید رجایی استان قدردانی کرد.

"احمد حسین زادگان" در این لوح خطاب به "جعفر احمدپور" آورده است:

توفیق خدمت‌گذاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افتخاری است بس عظیم که نصیب آنانی می‌شود که رضایت خداوند متعال و قرب الهی را اهداف مقدس خویش قرار داده‌اند.

به پاس تلاش صادقانه و موفقیت هایی که در آن دستگاه اجرایی در راستای انجام وظیفه و ارائه خدمت مطلوب به مردم استان داشته است به عنوان دستگاه اجرایی قابل تقدیر در جشنواره شهید رجایی استان شناخته شده اید. بر خود لازم می دانم به مصداق حدیث شریف "من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق" از زحمات جنابعالی و کارکنان محترم آن دستگاه اجرایی تشکر و قدردانی نمایم. توفیق روز افزون جنابعالی و کارکنان آن دستگاه اجرایی را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار