با استقبال پرشور مردم مازندران سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر استارت خورد\
  • شامگاه پنجشنبه در آمل؛

با استقبال پرشور مردم مازندران سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر استارت خورد

  • کد خبر: 21902
  • چاپ
  • انتشار: 24 دی 1395 - 10:11

شامگاه پنجشنبه جشنواره فجر استارت خورد، مازندران برای اولین بار طی برگزاری 34 دوره جشنواره بین المللی تئاتر فجر، میزبان این رویداد فرهنگی بزرگ در شهر آمل شده است

به گزارش استناد نیوز، دیشب در مجتمع امام خمینی(ره) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل شاهد آغاز سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر در کشور بودیم، انتخاب آمل به عنوان میزبان این جشنواره در کنار کلان‌ شهرهای چون مشهد، تبریز، شیراز، تهران و اهواز و بوشهر اتفاق افتاد که افتخار بزرگی برای استان مازندران است.

 

در حالی که پیش از این قرار بود مراسم ساعت 18 آغاز شود به دلیل استقبال پرشور مردمی از این جشنواره و کمبود صندلی در سالن برگزاری، مراسم آغازین با یک ساعت تاخیر شروع به کار نمود. «تنها سگ اول می‌داند چرا پارس می‌کند، مکبث» با کارگردانی ابراهیم پشت کوهی به عنوان اولین نمایش جشنواره در آمل به روی صحنه رفت. این اثر و نمایش کمدی الهی به کارگردانی پشت کوهی در آلمان نیز در یک جشنواره به صحنه خواهد رفت.

 

گفتنی است 2 نمایش دیگر به نام های « هدیه مرموز » به کارگردانی' یاسر خاسب ' از تهران و « کابوس های یک پیرمرد بازنشسته خائن ترسو» به کارگردانی 'رامین ریاضی' از تبریز هم روزهای جمعه و شنبه در مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی (ره) آمل روی صحنه می رود.  این درحالی است که طبق برنامه اولیه قرار بود 4 اثر در این جشنواره به نمایش گذاشته شوند که نمایش «مولار» به کارگردانی محمد شاکری از بجنورد در جشنواره حاضر نشد.

 

اختتامیه جشنواره نیز در بیست و ششم دی ماه در دانشگاه شمال آمل برگزار می‌شود و به کار خود پایان خواهد داد، پیش از این جشنواره قرار بود روزهای ٢٠تا ٢٣ دی ماه در آمل آغاز شود که در پی ارتحال آیت اله هاشمی رفسنجانی به تاخیر افتاد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار