حمله رژیم صهیونیستی به سوریه واکنش فرمانده ارتش را در پی داشت + تصویر\
  • بامداد امروز جمعه؛

حمله رژیم صهیونیستی به سوریه واکنش فرمانده ارتش را در پی داشت + تصویر

  • کد خبر: 21903
  • چاپ
  • انتشار: 24 دی 1395 - 11:27

بامداد امروز جنگنده های رژیم صهیونیستی در حمله ای موشکی فرودگاهی در سوریه را هدف قرار دادند که این اقدام واکنش فرماندهی ارتش سوریه را در پی داشت

به گزارش استناد نیوز، ساعات ابتدایی بامداد امروز (جمعه) رسانه‌های سوری از انفجار در فرودگاه المزه در غرب دمشق خبر دادند و دقایقی بعد مشخص شد که این حمله را رژیم صهیونیستی انجام داده‌ است. سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از پاسخ به خبرنگار رویترز در خصوص علت انفجارهای امشب فرودگاه المزه، خودداری کرده است.

حمله اسرائیل به سوریه

فرماندهی ارتش سوریه، بامداد امروز- جمعه- با تایید حمله جنگنده f35 رژیم صهیونیستی در این بیانیه‌ای به اسرائیل درباره عواقب این حمله هشدار داده و گفته است، به جنگ علیه این «تروریسم» ادامه می‌دهد و «دست‌های مهاجمان را قطع» خواهد کرد.در این بیانیه از تلفات احتمالی این حمله گزارشی ارائه نشده است.

منابع سوری اعلام کردند این موشک ها از شمال دریاچه طبریا (در جولان اشغالی) توسط جنگنده های اسرائیلی شلیک شدند که به اطراف فرودگاه مزه اصابت کرد و باعث آتش‌سوزی در محل شد.

حمله به فرودگاه سوریه

گفته می‌شود علاوه بر حملات جنگنده‌ها، فرودگاه مزه هدف خمپاره نیز قرار گرفته است. یک منبع به خبرگزاری آلمان گفته است خمپاره‌ها از بلندی‌های جولان به سوی مواضعی در فرودگاه مزه هدف گرفته شد.

گفتنی است فرودگاه مزه، که محل استقرار گارد ریاست‌جمهوری سوریه است، در سال 2013 نیز مورد حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی قرار گرفت.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار