صاحبان تریبون نباید از ادبیات توهین آمیز نسبت به همدیگر استفاده کنند\
  • نانواکناری در واکنش‌ به توهین یکی از سخنرانان علیه مجلس:

صاحبان تریبون نباید از ادبیات توهین آمیز نسبت به همدیگر استفاده کنند

  • کد خبر: 219086
  • چاپ
  • انتشار: 17 شهریور 1398 - 16:55

استناد نیوز، عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اعتقاد دارد توهین یکی از سخنرانان علیه قوه مقننه موجب وهن مجلس می شود زیرا ارکان نظام را تضعیف می کند.

 

به گزارش استناد نیوز به نقل از خانه ملت، ولی الله نانواکناری در واکنش به اظهارات و توهین یکی از سخنرانان به قوه مقننه، گفت: سخنرانان و افراد صاحب تریبون حق ندارند در سخنانشان و موضع گیری ها از حرف های رکیک، بی ادبانه و زشت استفاده کنند.

نماینده مردم بابلسر و فریدون کنار در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: اگر افراد سخنانشان را مستدل و منطقی مطرح کنند حتما دلسوزانه خواهد بود اما در غیر این گونه اهانت ها پذیرش و تحمل نمی شود.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه منبری ها، صاحبان تریبون و افراد متدین، ادامه داد: افرادی که به اقتدار نظام و منافع ملی اعتقاد دارند، باید انتقادات را از یکدیگر بپذیرند و از ادبیات توهین آمیز نسبت به همدیگر استفاده نکنند؛ در واقع چنین مسائلی در شان و شخصیت انسانی نیست و افراد هم قبول ندارند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: باید اذعان کرد اظهارات خارج از نزاکت از سوی افکار عمومی پذیرفته نمی شود.

اظهارات خارج از نزاکت از سوی افکار عمومی پذیرفته نمی شود

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس دهم با یادآوری اینکه مساله شفافیت آراء نمایندگان در نوبت بررسی است و فقط دو فوریت آن رای نیاوره و سخنرانی که به مجلس توهین کرده، از این موضوع بی اطلاع بوده است، خاطر نشان کرد: چنین سخنانی که نسبت به قوه مقننه مطرح شده موجب وهن مجلس شورای اسلامی می شود زیرا ارکان نظام را تضعیف می کند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار