با امضای وزیر کشور عباس رجبی رسما شهردار ساری شد\

با امضای وزیر کشور عباس رجبی رسما شهردار ساری شد

  • کد خبر: 219089
  • چاپ
  • انتشار: 18 شهریور 1398 - 15:06

درحالی که پس از مهدی عبوری شهرداری ساری ماه ها در بلاتکلیفی به سر می برد، در نهایت وزیر کشور با امضای حکم عباس رجبی او را رسما به عنوان چهل و سومین شهردار مرکز استان مازندران معرفی کرد

به گزارش استناد نیوز، پس از کش و قوس های فراوان در نهایت شورای شهر ساری عباس رجبی را در تاریخ 12 مرداد امسال به عنوان گزینه شهرداری ساری انتخاب کردند و با تایید از سوی وزیر کشور پس از ماه ها شهر ساری دارای شهردار شد.

عباس رجبی بیجاربنه پیش از انتصاب به عنوان شهردار، مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری ساری بوده و دارای سوابقی چون شهردار منطقه یک شهرداری ساری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی و سوابق متعددی در شهرداری ساری بوده است.

قرار است مراسم معارفه عباس رجبی و تکریم حمید فرزانه کناری به عنوان سرپرست و مهدی عبوری شهردار سابق پس از ایام تاسوعا و عاشورای حسینی با حضور مسئولان استانی در ساری برگزار شود.

شهرداری ساری که از سال 1298 تاسیس شده و در صدمین سال تاسیس خود قرار دارد و عباس رجبی به عنوان چهل و سومین شهردار ساری از دوران تاسیس تاکنون بر صندلی مدیریت شهرداری مرکز مازندران خواهد نشست.

گفتنی است طی روزهای گذشته بسیاری از فعالان اجتماعی و نخبگان ساروی نسبت به چندین ماه بلاتکلیفی در مدیریت شهری ساری اعتراض نموده و خواستار تایید فوری حکم شهردار ساری توسط وزیر کشور شده بودند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار