تأکید مدیر کل بنیاد مازندران بر روند پاسخگویی به جامعه ایثارگری\

تأکید مدیر کل بنیاد مازندران بر روند پاسخگویی به جامعه ایثارگری

  • کد خبر: 219157
  • چاپ
  • انتشار: 23 شهریور 1398 - 17:52

استنادنیوز؛ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در جلسه شورای معاونین بر تسریع در روند پاسخگویی به جامعه ایثارگری تأکید کرد.


به گزارش ایثار واحد مازندران، به منظور هماهنگی در امور و بالا بردن سطح ارائه خدمات به جامعه هدف، جلسه شورای معاونین بنیاد مازندران با حضور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران و معاونین بنیاد استان در دفتر مدیر کل برگزار گردید.
مظلومی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در این جلسه بر اشرافیت بر بخش نامه ها، جمع بندی اسناد هزینه شش ماهه اول، پیگیری اعتبار و جذب آن، جدی گرفتن موضوع ارزیابی عملکرد، دقت در مکاتبات، بررسی چالش ها در رابطه با شهریه های دانشجویی، پیگیری مصوبات جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، فراهم کردن تمهیدات لازم جهت اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس بویژه عطر افشانی و گلباران مزار شهدا، جدی گرفتن طرح سپاس و دیدار از والدین معظم شهدای در قید حیات و ایثارگران، ضرورت بازبینی پرونده های کمیسیون احراز، جدی گرفتن پایش سلامت ایثارگران بویژه والدین شهدا، به اتمام رساندن دیدار از فرزندان معظم شهدای فاقد مادر تا پایان شهریور ماه 98، تشکیل کمیسیون سلامت اداری، بازدید معاونین از بنیادهای تابعه و اخذ عملکرد شش ماهه اول از شهرستانها، آموزش همکاران، نشست بیمه ای معاونت بهداشت و درمان بنیاد با تأمین اجتماعی و ... تأکید کرد.
در این جلسه مهم ترین موضوعات و مسائل مربوط به برنامه های حوزه معاونت ها در سطوح مختلف خدماتی در چهار حوزه مرتبط، بحث و بررسی و تبادل نظر به عمل آمد.
گفتنی است مدیر کل بنیاد مازندران ضمن ارائه راهکار در راستای خدمت رسانی به جامعه هدف و بیان نکات مهم اداری، بر تسریع در روند پاسخگویی و رسیدگی به جامعه ایثارگری تأکید کرد و گفت: دست یابی به اهداف سازمانی، نیازمند مشارکت، تلاش و هم اندیشی کارکنان بنیاد است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار