مسئول اردویی سپاه کربلا از برگزاری تور گردشگری جنگل در مازندران خبر داد\

مسئول اردویی سپاه کربلا از برگزاری تور گردشگری جنگل در مازندران خبر داد

  • کد خبر: 219183
  • چاپ
  • انتشار: 24 شهریور 1398 - 20:22

  استناد نیوز - مسئول اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه کربلا از برگزاری تور گردشگری جنگل با عنوان راهیان بصیرت در جنگل ها و مناطق گردشگری استان به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

 

به گزارش استناد نیوز به نقل از مهر، سرگرد پاسدار محمد عباسپور  درباره تور گردشگری جنگل با عنوان راهیان بصیرت اظهار داشت: این طرح با هدف بازشناسی جریان ضد انقلاب در دهه ۶۰ در هفته دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم برای اولین بار در استان اجرا می شود.

وی افزود: این اردو در امتداد راهیان نور جنوب کشور و با عنوان جبهه سوم برگزار می شود زیرا دشمنان در اوایل انقلاب مناطق جنگلی را برای رسیدن به اهداف خود برگزیدند از اینرو این مناطق به جبهه سوم نامگذاری شده است.

عباسپور به وقایع دهه ۶۰ و اقدامات منافقین علیه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: بنا داریم اهداف اردو را در قالب طرح تور گردشگری جنگل بیان کنیم و این وقایع توسط راویان در اردوها بیان خواهد شد.

مسئول اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه کربلا با اشاره به اینکه واقعه ششم بهمن و حماسه مردم آمل در وصیت نامه الهی – سیاسی حضرت امام راحل مطرح شده است تصریح کرد: این واقعه به عنوان حادثه مهم تاریخی در وصیت نامه حضرت امل مورد توجه قرار می گیرد و هدف مهم راهیان بصیرت، تبیین و شناخت چهره نفاق در مناطق جنگلی و شمال کشور است.

وی گفت: افتتاحیه این طرح با حضور کارآموزان دوره روایتگری دفاع مقدس در منطقه سوادکوه روستای ولیلا و لاجیم اجرا شد که با استقبال خوب مخاطبان همراه بود و این هفته نیز دوره روایتگری برای خواهران برگزار می شود.

وی با اظهار اینکه این اردوها یک روزه تحت عنوان گردشگری جنگل اجرا می شود گفت: در این اردوها، برنامه های فرهنگی، ورزشی، تبیین حوادث تاریخی و بازدید از اماکن تاریخی و تفریحی انجام می شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار