استاندار مازندران: اقتصاد دانش بنیان آغازگر تحولی شگرف در استان\

استاندار مازندران: اقتصاد دانش بنیان آغازگر تحولی شگرف در استان

  • کد خبر: 219184
  • چاپ
  • انتشار: 24 شهریور 1398 - 20:28

  استناد نیوز، استاندار مازندران با بیان اینکه راهکار های عملی برای بهبود فضای کسب و کار در سطح استان حایز اهمیت دانست و گفت: توجه به اقتصاد دانش بنیان و کسب و کارهای نوپا و کارآغازیان تحولی شگرف در اقتصاد و اشتغال استان ایجاد می کند.

به گزارش استناد نیوز، احمد حسین زادگان ظهر یکشنبه در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان با اشاره به آیین نامه جدید شورای برنامه ریزی و توسعه استان و ادغام کارگروه های ذیل شورا و باتوجه به شرح وظایف کارگروه، بیان داشت: رسالت اصلی کارگروه ایجاد اشتغال و افزایش رفاه اقتصادی و عمومی است.

استاندار مازندران ادامه داد: برای پیشبرد اهداف و انجام وظایف شورا، کمیته های تخصصی کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان، کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست،کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت زنان و خانواده و کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری تشکیل می شود.

نماینده عالی دولت در استان، مشارکت های مردمی در فعالیت های اقتصادی و برنامه های عمومی را مهم دانست و تاکید کرد: کارگروه ها از ظرفیت و توانمندی سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه فعالیت خود استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: از ظرفیت منابع انسانی استان از جمله اساتید، دانشگاهیان و نخبگان استان در هرکارگروه با توجه به فعالیت آن ها استفاده شود.

استاندار مازندران درخصوص کارگروه اشتغال گفت: سیاست گذاری و تصمیم گیری و هدایت اعتبارات و تسهیلات اشتغالزای استان به همراه اقدامات عملی مورد نیاز برای رفع این معضل در هرشهرستان طبق وظایف سازمانی هر یک از دستگاه های اجرایی با همکاری فرمانداری ها صورت گیرد.

حسین زادگان تاکید کرد: دستگاه های مربوطه تمام تلاش خود را برای جلوگیری از انحرافات برنامه های اشتغال از طریق تسهیلات انجام دهند.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه راهکار های عملی برای بهبود فضای کسب و کار در سطح استان حایز اهمیت دانست و گفت: توجه به اقتصاد دانش بنیان و کسب و کارهای نوپا و کارآغازیان تحولی شگرف در اقتصاد و اشتغال استان ایجاد می کند.

 

حسین زادگان از اعضا کارگروه ها خواست که سایر موضوعات مهم و اساسی را علاوه بر موارد ذکر شده که می توان در اولویت دستور جلسات کارگروه باشد را در جلسه مطرح کنند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار