800 بوته ماری‌جوانا در نکا کشف شد\

800 بوته ماری‌جوانا در نکا کشف شد

  • کد خبر: 219185
  • چاپ
  • انتشار: 24 شهریور 1398 - 22:29

استناد نیوز، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران، از کشف 800 بوته کشت شده ماری جوانا در حوزه استحفاظی شهرستان نکا خبر داد.

به گزارش استناد نیوز به نقل از فارس، مسلم آهنگری  از کشف 800 بوته کشت شده ماری جوانا در حوزه استحفاظی شهرستان نکا خبر داد و در ارتباط با کشف این تعداد بوته‌ها اظهار کرد: این بوته‌ها در مناطق جنگلی شهرستان نکا و در پارک ملی‌پابند کشف شده است.

وی در ارتباط با جزئیات بیشتر شناسایی و معدوم‌سازی این ماده مخدر، گفت: همکاران محیط‌بان ما به رفتار چندین نفر در منطقه به دلیل تردد در نقاط جنگلی مشکوک شده بودند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران، خاطر نشان کرد: پس از پیگیری‌های مداوم محیط‌بانان، در منطقه‌ای به وسعت هزار متر بوته‌ها ماری جوانا مشاهده شده است که پس از اطلاع به ضابطان قضایی و نیروی انتظامی عملیات معدوم‌سازی بوته‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: سوداگران مرگ 800 بوته را در محل کشت کرده و قصد انتقال و فروش این مواد را داشتند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندرا اضافه کرد: دو نفر از افرادی که مشکوک به تولید کشت این مواد بودند شناسایی شده و مشخصات آنها در اختیار نیروی انتظامی قرار گرفته است.

وی در ارتباط با سابقه کاشت این مواد در اراضی محیط زیستی استان، گفت: در گذشته بحث تولید این گیاه در میانکاله هم مطرح بوده که محل مورد نظر شناسایی و عملیات معدوم‌سازی پس از کشف محل انجام شده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار