شاهکار شهرداری ساری/سردرگمی مردم در مهار آب\

شاهکار شهرداری ساری/سردرگمی مردم در مهار آب

  • کد خبر: 219192
  • چاپ
  • انتشار: 25 شهریور 1398 - 08:24

استنادنیوز؛ بارش باران تابستانی نعمتی است که به اندازه کافی نمی توان شکرگذار آن بود باران چند روز گذشته ساری علاوه بر طراوت، خنکی و شادابی به شهر مشکلاتی را به دلیل عدم مدیریت صحیحی در مدیریت شهری برای مردم برخی از مناطق ساری به وجود آورد.

 

سال ها است که شهرداری ها با طرح های جامع آب و فاضلاب و هدایت آب های سطحی در صدد حل این مشکل بر آمده اند اما همچنان شاهدیم که با اولین باران بسیاری از خیابان ها و علل خصوص کوچه ها دچار آب گرفتگی شده و رفت و آمد را برای ساکنینشان دشوار می کنند.

امسال که آسمان برای باریدن حتی منتظر پاییز نماند، احتمال اینکه بیش از پیش با این مسئله رو به رو شویم وجود دارد. آنهایی که با ماشین رفت و آمد می کنند هیچ، اما کسانی که مجبورند هر روز پیاده از محل زندگیشان خارج شوند هیچ دوس ندارند که برای خروج از کوچه شان تا مچ در آب گل آلود باران فرو روند، یا بچه ای در راه بازگشت از مدرسه مجبور باشد به سختی از چاله هایی که با آب پر شده عبور کند.

 کوچه شهید سید رضی ساداتی ( روبروی ۶۰۰ دستگاه خیابان شفا ، کوی مهر . مهر ۱۸  یکی از مناطقی می باشد که مردم آن با مشکل آبگرفتگی در زمان بارش باران با آن روبرو هستند.
امیدواریم مسئولین شهری برای حل مشکل مردم این منطقه تدابیری اتخاذ نمایند تا این مشکل برطرف شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار