هفته دفاع مقدس، پاسداشت دلاوری ها و از خود گذشتگی شهیدان و ایثارگران است\

هفته دفاع مقدس، پاسداشت دلاوری ها و از خود گذشتگی شهیدان و ایثارگران است

  • کد خبر: 219193
  • چاپ
  • انتشار: 25 شهریور 1398 - 08:40

استنادنیوز؛ معاون فرهنگی بنیاد مازندران در جلسه کمیته ایثارگران هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس، پاسداشت دلاوری ها و از خود گذشتگی شهیدان و ایثارگران است.


به گزارش ایثار واحد مازندران، معاون فرهنگی پژوهشی بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران یکشنبه 24 شهریور ماه در جلسه کمیته ایثارگران ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس که با حضور نمایندگان دستگاههای عضو این کمیته در دفتر مدیر کل بنیاد مازندران برگزار شد طی سخنانی گفت: هفته دفاع مقدس، پاسداشت دلاوری ها، از خود گذشتگی، رشادتها و فداکاری مردان و زنانی است که از جان خویش گذشتند و به اوج ایثار(( شهادت)) رسیدند.
نصرالهی با اشاره به دو برنامه محوری در این ایام اشاره کرد و افزود: عطر افشانی، گلباران و دیدار و تجلیل از خانواده های معزز شهدا، جانبازان و آزادگان از اولویت های مهم این کمیته در هفته دفاع مقدس محسوب می گردد.
وی تصریح کرد: حضور در گلزار شهدا و تجدید میثاق با شهیدان و سپاسگزاری از صبر و بردباری خانواده های مکرم شهدا و ایثارگران، وظیفه ای ملی و همگانی است و همه مسئولین در زنده نگه داشتن یاد شهدا در جامعه مشارکت فعال و چشمگیر داشته باشند.
معاون فرهنگی پزوهشی بنیاد مازندران نواختن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس، برپایی نمایشگاه عکس هفته دفاع مقدس، تعویض پرچم قبور مطهر شهدا و برگزاری مسابقات مختلف ورزشی را از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس عنوان کرد.
وی پیاده روی جامعه ایثارگری، همایش پل بعثت، اعزام پیام آوران ایثار به مدارس جهت روایتگری، برگزاری یادواره شهدا در سطح استان، رژه نیروهای مسلح با حضور جانبازان قطع نخاعی، تجلیل از رزمندگان دوران دفاع مقدس، فضاسازی ادارات و... را از برنامه های کمیته ایثارگران در این ایام عنوان نمود.
نمایندگان دستگاههای عضو کمیته ایثارگران، برنامه های پیشنهادی و اجرایی خود را در هفته دفاع مقدس بیان کردند.
گفتنی است مسئولیت و مدیریت کمیته ایثارگران استان به عهده بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران می باشد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار