شفافیت آرای نمایندگان مجلس احترام به آرای مردم است\

شفافیت آرای نمایندگان مجلس احترام به آرای مردم است

  • کد خبر: 219194
  • چاپ
  • انتشار: 25 شهریور 1398 - 08:48

استنادنیوز؛ منصورعلی زارعی  اظهار داشت: شفافیت در هر موضوعی غیر ازبرخی موارد مرتبط با امنیت ملی ‌باعث تقویت اعتماد مردم به نظام ومسئولین که بزرگترین سرمایه اجتماعی است می شود.


فرماندار اسبق ساری گفت: تنها کسانی با شفافیت مخالفند که در فضای مه آلوددارای انتفاع بیشتری هستند.
وی افزود؛ چرا نمایندگان مجلس حاضر نیستندنظرات خود را در منظر عمومی به نمایش بگذارند.البته این موضوع مسبوق به سابقه است در همین مجلس قانون شفافیت حقوق کارکنان دولت مصوب گردید ولی هنوز مردم نمی دانند یک نماینده مجلس چقدر حقوق می گیرد مگر مردم نامحرمند.
زارعی گفت؛ چرا نباید حقوق نماینده مجلس در سامانه الکترونیکی قابل رویت باشد⁉جناب آقای نماینده مجلس از چه هراس دارید؟چرا نگران شفافیت آرای خودهستید؟
این فعال سیاسی گفت: تردید نکنیدیکی از ویژگی های مهم یک نماینده مجلس شجاعت است ومردم عزیزما می دانندبسیاری از مشکلات فعلی جامعه بخصوص در حوزه اقتصادی عدم شفافیت وایجاد حاشیه امن ورانت سیاسی برای مخالفان طرح شفافیت است چطور نمایندگان مجلس قوه قضاییه را به عدم شفافیت متهم می کنند ولی خودشان حاضر نیستند در تصمیم گیری شفاف باشند.⁉
مجلسی که شفاف نیست آن مجلس عصاره ملت نخواهد بود مردم حق دارند بدانند در مجلس چه می گذرد. آقای نماینده مجلس از چه می ترسید که حاضر نیستید موکلین شما از تصمیماتتان مطلع شوند ⁉



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار