وزیر علوم: آستین ها را باید برای ثمربخشی تولیدات علمی بالا زد\

وزیر علوم: آستین ها را باید برای ثمربخشی تولیدات علمی بالا زد

  • کد خبر: 219209
  • چاپ
  • انتشار: 26 شهریور 1398 - 15:33

استناد نیوز - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: همه باید برای ثمربخشی تولیدات علمی آستین ها را بالازنند و پای کار آیند.

 

به گزارش استناد نیوز، منصور غلامی  در نشست با استادان دانشگاه ساری با بیان اینکه در گذشته با سیاست های غلط نظیر واردات کالا و علم، دانشگاهها همواره مورد کم لطفی قرار می گرفتند تصریح کرد: نباید در روزهای خوشی دانشگاه ها به حاشیه رانده شوند.

وی با تاکید براینکه دانشگاه ها فقط مربوط به روزهای سخت نیست به شرایط کشور در دوران تحریم اشاره کرد و تحریم ها را برای بخش علمی کشور فرصت دانست و افزود: این شرایط فرصت مناسبی است تا دانشگاه ها توانمندی های خود را به خوبی اثبات کنند.

وزیر علوم عنوان کرد: در سال های اخیر شرایط برای بروز استعدادهای دانشجویی و دانشگاهی برای تامین نیازهای کشور فراهم شده و نباید پس از رفع نیاز دانشگاه ها به حاشیه رانده شوند.

غلامی با اظهار اینکه که تولیدات دانشگاهی را نباید ضایع کرد، اقتصاد کشاورزی را بهترین جایگزین اقتصاد نفتی دانست و خواستار هدایت کشاورزان به روش های نوین و علمی شد و گفت: همه باید برای ثمربخشی تولیدات علمی آستین ها را بالازنند و پای کار آیند.

وزیر علوم، مازندران را برای کاشت انواع محصولات کشاورزی مناسب دانست و گفت: تاکنون بخش کوچکی از استعدادها و ظرفیت های کشاورزی منطقه مورد استفاده قرار گرفته است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار