رشد ۱۲ درصدی مواد مخدر در مازندران\
  • فمانده انتظامی نیروی انتظامی خبر داد:

رشد ۱۲ درصدی مواد مخدر در مازندران

  • کد خبر: 219218
  • چاپ
  • انتشار: 27 شهریور 1398 - 10:16
  استناد نیوز ، فرمانده انتظامی مازندران گفت: امسال بیش از دو تن انواع مخدر در استان کشف شد که ۱۲ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.
به گزارش استناد نیوز ،سردار محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران با تاکید برانجام اقدامات پیشگیرانه در حوزه های مختلف بویژه مسائل جامعه اظهار داشت: یکی از قشرهایی که بیشترین تهدید را در زمینه مواد مخدر و آثار سوء آن روبرو بوده، قشر نوجوان و جوان هستند زیرا این افراد آینده سازان نظام هستند و باید همه دستگاه ها اقدامات موثر برای آنان انجام دهند.
 
وی افزود: یکی از موضوعاتی که همواره مورد دغدغه در آستانه سال تحصیلی است، ورود افراد توزیع کننده مواد مخدر یا خرده فروشان و معتادان متهاجر در اطراف مدارس است و باید اقدامات موثری در این زمینه انجام دهیم از اینرو نیروی انتظامی طرح زنگ نشاط را پیش از شروع تحصیلی در دستور کار قرار داده است.
 
سردار میرفیضی با اشاره وجود ۵۳۰ هزار دانش آموز و ۱۵۰ هزار دانشجو در استان با چهار هزار و۲۰۰ مدرسه گفت: طرح های خاصی نظیر انتظامی و ترافیکی در دست اجرا است و برای پاکسازی اطراف مراکز آموزشی از معتادان متهاجر جزو برنامه ها است.
 
فرمانده انتظامی مازندران یادآور شد: افزایش رضایتمندی، شناسایی و دستگیری عناصر توزیع کننده مواد مخدر، بالابردن هزینه جرم از جمله اهداف طرح زنگ نشاط است تا نسبت به پاکسازی محیط اطراف دانشگاه ها و مدارس اقدام کنیم.
 
سردار میرفیضی تصریح کرد: بنا داریم با شروع سال تحصیلی بستر مناسبی برای حضور بانشاط دانش آموزان و دانشجویان داشته باشیم و استمرار و پاکسازی از شروع تا پایان سال تحصیلی ادامه دارد.
 
وی خواستار همکاری والدین و دستگاه های مرتبط برای اثربخشی طرح ها با نیروی انتظامی شد و گفت: امسال بیش از دو تن انواع مخدر در استان کشف شد که ۱۲ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.
 
فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه در دستگیری ها با رشد پنج درصدی مواجه بودیم افزود: در حوزه جمع آوری معتادان متجاهر ۲۶ درصد و پاکسازی نقاط آلوده ۱۶ درصد رشد را شاهد بودیم.


telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار