جامعه علمی نقش مهم در توسعه همه جانبه کشور دارند\
  • حسن خیریانپور در جلسه شورای اداری استان تأکید کرد :

جامعه علمی نقش مهم در توسعه همه جانبه کشور دارند

  • کد خبر: 219221
  • چاپ
  • انتشار: 27 شهریور 1398 - 15:50

استناد نیوز، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران اظهار داشت: با حکم وزیر علوم, تحقیقات و فناوری ، دانشگاه صنعتی نوشیروانی به عنوان قطب فناوری نانو در آب کشور انتخاب شده است که باید از این ظرفیت حداکثر استفاده صورت گیرد. ‎

 

به گزارش استناد نیوز، حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران در جلسه شورای اداری استان مازندران اظهار داشت:در عصر دانایی ،جامعه علمی و دانشگاهی نقش بسیار مهمی را در اداره امور کشور در راستای توسعه همه جانبه در شرایط اقتصاد مقاومتی خواهند داشت.
وی افزود: با توجه به تعامل خوب دانشگاه های دولتی و خصوصی با دستگاه های دولتی از نظرات و پیشنهادات جامعه علمی دانشگاه ها با تاکید بر سیاست استاندار مازندران مبنی بر تلفیق علم در بخش های خصوصی و دولتی برای توسعه استان به نحو شایسته ای بهره گیری می کنیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران به مناسبت های پیش رو اشاره کرد و گفت: با در پیش بودن هفته دفاع مقدس ایثارگری ها ،فداکاری ها و از خودگذشتگی های رزمندگان برای حفظ تمامیت ارضی کشور را پاس می داریم و تلاش می کنیم این روحیه مقاومت و فداکاری کماکان استمرار پیدا کند.
وی با اشاره به در پیش بودن آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس تصریح کرد: باید در سال جدید تحصیلی وضعیت مدارس را به لحاظ کمی و کیفی ارتقاء دهیم.
حسن خیریانپور به هفته نیروی انتطامی در روز شمار هفته اشاره کرد و افرود: ناجا نقش مهمی در برقراری نظم و امنیت در جامعه دارد و اینکه امنیت بستر تمامی فعالیت ها است.
دبیر شورای اداری استان مازندران همچنین به روز روستا و عشایر اشاره کرد و نقش روستاییان و عشایران را در تولید و توسعه همه جانبه کشور موثر دانست و بر استفاده و حمایت همه جانبه از این قشر در جامعه تاکید کرد
حسن خیریان پور اظهار داشت: با حکم وزیر علوم, تحقیقات و فناوری ، دانشگاه صنعتی نوشیروانی به عنوان قطب فناوری نانو در آب کشور انتخاب شده است که باید از این ظرفیت حداکثر استفاده صورت گیرد.
وی با اشاره به انتصاب مدیران جدید در استان جمال باقری را به عنوان سرپرست بهزیستی، یدالله حاج جعفری را به عنوان مدیر جمع آوری و فروش اموال تملیکی مازندران و گلستان، رحمت الله مرادی را به عنوان سرپرست تعاون روستایی و حسین منفردی را به عنوان سرپرست فرمانداری میاندرود معرفی نمود و از زحمات دکتر آرام , حاجیان , نوروزی و غلامیان در مدت مسئولیت تقدیر و تشکر کرد



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار