شهردار ساری به حاشیه ها نپردازد به حاشیه نشین ها بپردازد/ تعهد رجبی بر سلامت شهرداری\
  • در آیین معارفه شهردار ساری مطرح شد؛

شهردار ساری به حاشیه ها نپردازد به حاشیه نشین ها بپردازد/ تعهد رجبی بر سلامت شهرداری

  • کد خبر: 219238
  • چاپ
  • انتشار: 28 شهریور 1398 - 13:51

استناد نیوز، رازجویان معاون عمرانی استانداری مازندران گفت: شهردار ساری به حاشیه ها نپردازد بلکه باید به حاشیه نشین ها بپردازد.


به گزارش استناد نیوز، ، آیین معارفه عباس رجبی شهردار ساری پیش ازظهر پنجشنبه با حضور مسئولان بخش های مختلف مازندران در ساری برگزار شد.
شمشیربند رییس شورای شهر ساری در آیین معارفه شهردار ساری به مدیران متخصص شهرداری اشاره کرد و گفت: همه تلاش اعضای شورای شهر ساری برای انتخاب شهردار جدید این بود که از بدنه شهرداری باشد تا بتواند از همه مدیران متخصص و ظرفیت های موجود با توجه به شناخت لازم استفاده کند .
سردار شهمشیربند از زحمات مهندس فرزانه نیز تقدیر و تشکر کرد .

*شهردار ساری باید از همه ظرفیت های موجود اسفاده کند
رضایی فرماندار ساری در این آیین با تقدیر و تشکر از مهندس فرزانه خطاب به مهندس رجبی گفت: شهردار ساری باید از همه ظرفیت ها و از همه موافق ها و مخالف ها برای پیشرفت شهر استفاده کند. و با همدلی و همراهی اعضای شورای شهر ، به حفظ و حراست و شهرسازی و توسعه هر چه بیشتر و بهتر شهر ساری بپردازد .
وی در پایان تاکید کرد: از مسائل حاشیه ای پرهیز شود و شهر را در شان مردم ساری ساخته شود.

*تعهد مهم ترین آیتم وظایف شهردار
رازجویان معاون عمرانی استانداری نیز در این جلسه به وظایف شهردار اشاره کرد و گفت: حکومت ما یک حکومت مردمی است انتخاب شهردار نیز یک انتخاب مردمی است.
وی افزود: یک شهردار باید مهم ترین آیتم از وظایف خود را بگذراند تا شهرداری خوب برای مردمانش باشد و آن هم تعهد است. جلوگیری از رانت خوری ها، فسادهای مالی از دیگر آیتم هاست که باید به حداقل برسد.
شهردار موفق باید با تجربه باشد زیرا تجربه نیز در حیطه شهرداری یک تخصص تلقی می شود تا در مقابل فشارها ایستادگی کند و کارآمدی مدیریت خود در جای مناسب به عرصه ظهور برساند.
رازجویان تاکید کرد: شهردار باید شجاعت این را داشته باشد که در مقابل ناملایمات و فشارهای بیرونی ایستادگی کند، محدود کردن دخالت های بیرونی برابر است با موفقیت .
وی در پایان افزود: شهردار ساری به حاشیه ها نپردازد بلکه باید به حاشیه نشین ها بپردازد.

*سلامت سرلوحه کار شهرداری
عباس رجبی شهردار ساری در مراسم معارفه با اظهار اینکه توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مدیران شهری کشور می تواند راهگشا باشد گفت: ارائه خدمات به مردم و فرهنگسازی در امور و مبارزه با سیستم فساد در شهرداری و همکاری با سایر دستگاه ها را امری مهم برشمرد.
وی یادآور شد: استفاده از مدیران جوان در سطح مدیریت شهری مدنظر قرار گیرد تا به کسب اعتماد شهروندی که از رئوس برنامه هایم است دست یابیم.
شهردار ساری، کار را نسخه درمان دردهای ساری بیان کرد و گفت: تلاش همراه با سلامت اولویت ویژه است و این امر برمبنای قانونمندی و قانونگرایی محقق می شود.
وی تحولات اساسی در مدیریت مالی شهرداری، توانمندسازی نیروی انسانی از مهمترین برنامه ها بیان کرد وگفت: سلامت در سایه قانونگرایی و کسب اعتماد شهروندی سرلوحه کارها خواهد بود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار