واگذاری بیش از 100 خانه به محرومان\

واگذاری بیش از 100 خانه به محرومان

  • کد خبر: 219240
  • چاپ
  • انتشار: 28 شهریور 1398 - 22:11

استناد نیوز، معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران گفت یکی از برنامه ‌های اصلی و محوری سپاه محرومیت‌زدایی است که در راستای پروژه بسیج سازندگی و خانه محروم در هفته دفاع‌مقدس امسال، 102 خانه محروم و 18 خانه سیل‌زده تحویل صاحبان می‌شود.

 

به گزارش استناد نیوز، سرهنگ پاسدار عسگر مجیدی امروز در نشستی خبری با اصحاب رسانه مازندران با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: دفاع مقدس تداوم راه کربلا بوده و رزمندگان و شهدای ما با تاسی از سید الشهدا از اسلام و انقلاب دفاع کردند که لازم است همه ما پیرو راه آنان باشیم.

وی افزود: دفاع مقدس سند مظلومیت نظام جمهوری اسلامی بوده و همچنین این دفاع با صلابت ترین و مقتدرترین دفاع بوده است زیرا جلوی استکبار سرخم نکردیم و با تمام توان و اقتدار با مقاومت ازخاک میهنمان دفاع کردیم.

معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه امروز برکات جنگ را مشاهده می‌کنیم که تفکر و ریشه انقلاب در کشورهای منطقه اثرگذاربوده و درسطح جهان الگو شدیم، تصریح کرد: با نگاهی به نمایشگاه دستاورد انقلاب اسلامی می‌بینیم انقلاب اسلامی ایران با درایت مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم به جایگاه رفیعی در جهان دست یافت که باید قدردان این قدرت کشورمان باشیم.

وی بیان کرد: شعار امسال هفته دفاع مقدس ما پیروزیم است و بیش از چهار هزار برنامه در سطح رده‌ها، پایگاه‌ها، حوزه،کانون و نواحی شهرستان و استان در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس در عملیات والفجر هشت رزمندگان مازندران نقش آفرین بودند، ادامه داد: بازسازی عملیات والفجر هشت ازبرنامه‌های مهم است تا شهامت و ایثار شهدا برای نسل جوان امروز بازگو شود.

مجیدی گفت: یکی از برنامه ‌های اصلی و محوری سپاه محرومیت‌زدایی است که در راستای پروژه بسیج سازندگی و خانه محروم در هفته دفاع‌مقدس امسال، 102 خانه محروم و 18 خانه سیل‌زده تحویل صاحبان می‌شود.

مسئول ستاد هفته فاع مقدس سپاه کربلای مازندران گفت: دیدار با خانواده جانبازان، ایثارگران و شهدا، عطر افشانی گلزار شهدا، برگزاری یادواره شهدای رسانه و ورزشکار، برگزاری تئاتر خیابانی، تجلیل از پیشکسوتان ایثارگر، اعزام پزشک به مناطق محروم و ویزیت رایگان برخی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس استان است.

وی با اشاره به حذف نام شهید از برخی از کوی و خیابان‌های برخی شهرهای کشور، گفت: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و امنیت امروز را مرهون جانفشانی‌های رزمندگان هستیم و باید به جای حذف، نام شهید را در جامعه برجسته و فرهنگ ایثار و شهادت را به درستی در جامعه نهادینه کنیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار