از سردارعبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران به عنوان مدیر نمونه تقدیر شد\
  • در همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس

از سردارعبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران به عنوان مدیر نمونه تقدیر شد

  • کد خبر: 21938
  • چاپ
  • انتشار: 26 دی 1395 - 17:51

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، از سردارعبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران به عنوان مدیرنمونه بنیاد در سال ۱۳۹۴ تقدیر بعمل آورد.


در همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس که با حضور سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رییس ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد، سردار دکتر بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، از سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران به عنوان مدیرنمونه بنیاد در سال ۱۳۹۴ تقدیر کرد.
در بخشی از لوح تقدیر  آمده است:
حفظ، شر و اشاعه فرهنگ غنی جهاد، ایثار و شهادت، سعادت و افتخار بزرگی است که نصیب فرندان غیور و انقلابی اینمرز و بوم گردیده است.
تشکر از تلاش و کوششی که به نیت تقرب به خداوند متعال صورت می پذیرد از عهده انسان خارج است و بی شک خالق هستی خود نیکوترین پاداش را عطا خواهد نمود.
بدین وسیله از اقدامات ارزنده و صادقانه جنابعالی به عنوان «مدیر نمونه بنیاد در سال ۱۳۹۴» در تحقق اهداف بلند ایثار و شهادت که تبلور آن در حفظ انسجام و تلاش جدی نسبت به ساخت و تکمیل مرکز فرهنگی استان مازندران، تعامل سازنده با نهادهای لشکری و کشوری، برگزاری منظم جلسات شورای هماهنگی استان، تدوین و انتشار کتب در تعهد اداره کل و انجام سایر مأموریت ها در حیطه و وظایف محوله، صمیمانه سپاسگزاری و قدردانی می نمایم.
امیدوارم در سایه حضرت بقت الله الاعظم(عج) نیل به آرمان های متعالی حضرت امام خمینی(ره) و پیروی از ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای عزیز(مد ظله العالی) در راه تداوم سیره شهداء پاینده و پایدار بمانید.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار