سازنده ترین مربیان کشتی سال معرفی شدند\
  • معرفی زحمتکشان دلسوز

سازنده ترین مربیان کشتی سال معرفی شدند

  • کد خبر: 21939
  • چاپ
  • انتشار: 26 دی 1395 - 17:58

محمدعلی چمیانی و رسول دهقان‌نژاد به ترتیب به عنوان برترین مربیان سازنده سال در کشتی فرنگی و کشتی آزاد کشور معرفی شدند.

در مجموع رده های سنی و در کشتی فرنگی، محمدعلی چمیانی از فارس، بهروز حضرتی پور از تهران و روح اله میکائیلی از قم و در کشتی آزاد رسول دهقان نژاد از تهران، حسین نقیبی از مازندران و ابراهیم خیراله زاده از تهران به ترتیب مربیان سازنده برتر اول تا سوم رشته‌های خود در سال 1395 شدند.

به برترین مربیان (چمیانی و دهقان نژاد) به ترتیب اعزام به تورنمنت برون مرزی، ماهانه مبلغ دو میلیون تومان حق السفر به مدت یکسال فنی، دیپلم و تندیس تعلق خواهد گرفت.

نفرات دوم، اعزام به تورنمنت برون مرزی، ماهانه مبلغ یک و نیم میلیون تومان حق السفر و دیپلم و نفرات سوم اعزام به تورنمنت برون مرزی، ماهانه مبلغ یک میلیون تومان حق السفر و دیپلم دریافت خواهند کرد.

در کشتی آزاد اسماعیل پلوئی از تهران، اکبر فلاح از تهران و رسول دهقان‌نژاد از تهران و در کشتی فرنگی نیز بهروز حضرتی پور از تهران، روح اله میکائیلی از قم و محمدعلی چمیانی از فارس به ترتیب به عنوان مربی سازنده برتر رده های سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان و نونهالان، انتخاب شدند.

در کشتی پهلوانی عزیز واگذاری از مازندران، در کشتی ساحلی منصور مهاجری از زنجان، در آلیش مردان مهدی عودباشی از کرمانشاه، در گراپلینگ مردان امیرعباس نوری از مازندران، در آلیش زنان مریم السادات قدمگاهی از تهران و گراپلینگ زنان اکرم عبدالملکی از کرمانشاه اول شدند و ماهانه مبلغ یک میلیون تومان حق السفره، سه سکه طلا و دیپلم دریافت می‌کنند.

همچنین در مجموع به مربیان سازنده برتر اول تا سوم در کشتی آزاد، فرنگی، سنتی (پهلوانی، آلیش، گراپلینگ و ساحلی) 98 سکه بهار آزادی اهداء خواهد شد. این جوایز همزمان با رقابت‌های بین المللی جام تختی به نفرات برتر در بخش مردان اهدا می‌شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار